Η θέση οδήγησης είναι τυπική για Café Racer μοτοσυκλέτα, κάτι που σημαίνει ότι το σώμα του αναβάτη τοποθετείται ελαφρώς σκυμμένο πάνω από τον μπροστινό τροχό νιώθοντας μέσα στη μοτοσυκλέτα. Τα αρκετά ανοικτά κλιπ όν είναι κατά κύριο λόγο υπεύθυνα για αυτό, αφού αλλάζουν τελείως την αίσθηση σε σχέση με τα υπόλοιπα Scrambler. Η σέλα δεν προβληματίζει σε καμία περίπτωση με το ύψος της (805χιλ) και είναι αρκετά μαλακή ώστε η αίσθηση που αποκομίζεις τελικά να έχει αρκετά σπορ χαρακτήρα, αλλά να είναι και πολύ πιο άνετη από αυτή που δείχνει η γενική εικόνα και το στυλ της μοτοσυκλέτας. Φυσικά το μονόσελο υποδηλώνει ότι ο συνεπιβάτης έρχεται σε δεύτερη μοίρα, αλλά αν αφαιρεθεί θα αποκαλυφθεί ένας αρκετά φιλόξενος χώρος για ένα ακόμα άτομο. Βέβαια μην πάει το μυαλό σου σε μακρινά ταξίδια με το έτερον ήμισυ, μιλάμε για Café Racer… Το στρογγυλό πολυόργανο δεν το βλέπουμε πρώτη φορά, αφού το έχουμε ξανασυναντήσει στα μοντέλα της εταιρίας. Δεν είναι ό,τι πιο ευανάγνωστο ειδικά στην περιοχή του στροφομέτρου, αλλά ταιριάζει με την εμφάνιση της μοτοσυκλέτας και εκτός των βασικών ενδείξεων παρέχει πληροφορίες όπως ολικός και μερικούς χιλιομετρητές, δείκτη διανυθέντων χιλιομέτρων με ρεζέρβα, θερμοκρασία περιβάλλοντος, υπενθύμιση service, ρολόι και όλες τις απαραίτητες ενδεικτικές λυχνίες, αλλά δυστυχώς και εδώ, ο δείκτης βενζίνης λάμπει δια της απουσίας του. Οι ενδείξεις εναλλάσσονται εύκολα μέσω των ποιοτικών διακοπτών στο τιμόνι οι οποίοι φιλοξενούν και το μικρό κουμπί της κόρνας, το οποίο χρειάζεται συνήθεια για να το βρίσκεις γρήγορα.
Η παραπλησια τιμη με το ομοσταυλο του Ducati monster 821 απο που δικαιολογειται;