Το ογκώδες τελικό φημώνει τον ήχο του τετρακύλινδρου.

Εντυπωσιακά χρώματα κατευθείαν απο την GSX-RR των Moto GP.

Η άποψή μας

Αυτή τη στιγμή το GSX-R 1000R είναι ξεκάθαρα το πιο Value for money superbike. Μπορεί να υστερεί ελαφρώς στην πληθώρα των ηλεκτρονικών βοηθημάτων, αλλά αυτό δεν αφαιρεί τίποτα από την αποτελεσματικότητα του συνόλου. Οι δυνατότητες του είναι πολύ πάνω από τον μέσο όρο των αναβατών και αισίως φτάσαμε στην εποχή που ένα Ιαπωνικό Superbike μπορεί να τρέξει με αξιώσεις σε πρωτάθλημα ταχύτητας (μόνο με  πολυεστερικό κοστούμι, σωληνάκια υψηλής και ελαστικά), χωρίς να είναι ακραίο στον δρόμο. Παρά τα αγωνιστικά χρώματα, δεν σκοπεύει να σε εντυπωσιάσει με την εμφάνιση, αλλά με την απόδοσή του. Και το κάνει με απόλυτη επιτυχία.



Κινητήρας   
Τύπος  4Τ, 4Κ, Υ/Ψ
Κυβισμός (κ.εκ.)  999,8
Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 76 Χ 55,1
Συμπίεση (:1) 13,2
Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)  199/13.200
Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)  12/10.800
Τροφοδοσία  Ηλ.Ψεκασμός
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)  16
Κατανάλωση δοκιμής (λτ./100χλμ.) 8,5
Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα   
Τύπος  Αλουμινένιο περιμετρικό δύο δοκών
Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις  Ανεστραμμένο ΠΕ, ΑΣ, ΑΕ
Διαδρομή (χλστ.)  Δ/Α
Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις  Μονό αμορτισέρ ΠΕ, ΑΣ, ΑΕ
Διαδρομή (χλστ.)  Δ/Α
Φρένα Ε (χλστ.) 2Δ/320, 4Ε, ABS
Φρένα Π (χλστ.) Δ/220, 1E, ABS
Τροχοί - Ελαστικά   
Ελαστικό Ε 120/70-17
Ελαστικό Π 190/55-17
Διαστάσεις / Βάρος   
Μήκος (χλστ.) 2.075
Πλάτος (χλστ.) 705
Μεταξόνιο (χλστ.) 1.420
΄Ύψος σέλας (χλστ.) 825
Βάρος (κιλά)  203
Εξοπλισμός   
ABS / Ρυθμ. N/Ο
Τraction Control / Ρυθμ.  N
Στροφόμετρο N
Immobilizer  N
Yπολογιστής ταξιδιού  N
Μερικός χιλιομετρητής  N
Ένδειξη βενζίνης  N
Δείκτης θερμοκρασίας  N
Θερμοκρασία περιβάλλοντος  N
Ζελατίνα  N
Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ Ο/N
Πλάγιο σταντ  N
Κεντρικό σταντ  Ο
Χειρολαβές / Σχάρα  Ο
Ρυθμιζόμενες αναρτησεις Ε/Π  N