Ξεκινώντας από το πλαίσιο έρχεται η πρώτη έκπληξη, αφού φαίνεται ξεκάθαρα ότι είναι αρκετά λεπτότερο από τον προκάτοχό του. Με σκοπό να παρέχει καλύτερη πληροφόρηση ειδικά από το μπροστινό, οι μηχανικοί της Suzuki σχεδίασαν ένα νέο αλουμινένιο περιμετρικό πλαίσιο δύο δοκών κατασκευασμένο από τέσσερα συγκολλημένα τμήματα , το οποίο είναι 20 χιλιοστά στενότερο και ζυγίζει 10% λιγότερο. Νέο είναι και το υποπλαίσιο, που κατασκευάζεται από σωλήνες αλουμινίου, μειώνοντας το βάρος κατά 38%, ενώ το επίσης αλουμινένιο ψαλίδι είναι πλέον 25 χιλ μακρύτερο από την έδραση του μέχρι τον πίσω άξονα, καθώς ο κινητήρας έχει τοποθετηθεί πιο μπροστά. Στον τομέα των αναρτήσεων στην έκδοση R, συναντάμε το κορυφαίο πιρούνι της Showa BFF (Balance Free Front) και το αμορτισέρ της ίδιας εταιρίας BFRC lite (Balance Free Rear Cushion) και τα δύο πλήρως ρυθμιζόμενα. Με πολύ απλά λόγια, το σύστημα BFF εξισορροπεί την πίεση λαδιού στο πάνω και κάτω μέρος του εσωτερικού εμβόλου με τη χρήση ειδικών διόδων, παρέχοντας περισσότερη πρόσφυση και καλύτερη αίσθηση. Το σύνολο συμπληρώνει το σταμπιλιζατέρ τιμονιού της KYB το οποίο ελέγχεται από ηλεκτρομαγνητική βαλβίδα, αυξάνοντας τη δύναμη απόσβεσης όσο τα χιλιόμετρα ανεβαίνουν. Τα φρένα προέρχονται από δύο εταιρίες. Από την Brembo οι τετραπίστονες monoblock δαγκάνες και οι μπροστινοί δίσκοι 320 χιλ και από την Nissin η ακτινική τρόμπα 19 χιλ. Πίσω συναντάμε ένα δίσκο 220χιλ και μια δαγκάνα μονού εμβόλου που μαζί με τις μπροστινές συνεργάζονται με σύστημα cornering ABS, επιτρέποντας το φρενάρισμα ακόμα και υπό κλίση.