Το λεπτότερο πλαίσιο σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο ξεχωρίζει αμέσως.

    Κινητήρας - Ηλεκτρονικά Τεχνολογικός δυναμίτης

    Σήμερα οι ιπποδυνάμεις των περισσότερων superbike αγγίζουν ή ξεπερνούν τους 200 ίππους. Η Suzuki δεν κάθισε με σταυρωμένα τα χέρια και παρουσίασε έναν νέο κινητήρα με υψηλή απόδοση σε όλο το φάσμα των στροφών. Τι έκανε όμως για να το καταφέρει;  Ξεκινώντας από τον χωρητικότητα, ο 999,8 κυβικών τετρακύλινδρος σε σειρά, έγινε πιο υπερτετράγωνος  με 76χιλ διάμετρο και 55,1 χιλ διαδρομή, ενώ η σχέση συμπίεσης αυξήθηκε στο 13,2:1. Τα σφυρήλατα έμβολα αλουμινίου έχουν κοντές ¨φούστες¨ για μείωση του βάρους, ενώ το πάνω μέρος τους είναι ειδικά διαμορφωμένο για αύξηση της συμπίεσης και καλύτερη καύση. Υπάρχει σύστημα μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων, το οποίο έρχεται κατευθείαν από τα Moto GP και χρησιμοποιεί τη δύναμη της φυγόκεντρου στο γρανάζι του εκκεντροφόρου (παρόμοιο σύστημα με βαριατόρ) για να αλλάξει ο χρονισμός ανάλογα τις στροφές. Τα κλασσικά καπελώτα στις βαλβίδες λάμπουν δια τις απουσίας τους , αφού τη θέση τους έχουν πάρει νέου τύπου ελαφρύτερα ¨κοκοράκια¨ με επίστρωση DLC τα οποία μειώνουν την κινούμενη μάζα με αποτέλεσμα άμεση απόκριση και υψηλό στροφάρισμα. Το καύσιμο ψεκάζεται από 8 συνολικά μπεκ, ενώ  στους κυλίνδρους 1 και 4 χρησιμοποιούνται αυλοί εισαγωγής 2 σταδίων (ένας μακρύς πάνω από έναν κοντό με κενό ανάμεσά τους) οι οποίοι τροφοδοτούν την ανάλογη ποσότητα αέρα σύμφωνα με τις στροφές. Οι στροφές επίσης καθορίζουν και το άνοιγμα των πεταλούδων στους λαιμούς αλλά και πριν το τελικό της εξάτμισης. Ένας σωλήνας συνδέει τους λαιμούς του 1ου και του  4ου κυλίνδρου και ένας δεύτερος του 2ου και του 3ου. Δύο πεταλούδες μέσα στους σωλήνες και μία πριν το τελικό, ελέγχονται με σερβομηχανισμό και παραμένουν κλειστές ενισχύοντας την απόδοση στις  χαμηλές στροφές, ενώ ανοίγουν όταν οι στροφές ανέβουν. Για τη σωστή θερμοκρασία του κινητήρα, υπεύθυνο είναι και ένα νέο αποδοτικότερο ψυγείο με αποτέλεσμα να χρειάζεται μικρότερη ποσότητα ψυκτικού υγρού, με όφελος στο βάρος. Όλα τα παραπάνω συνέβαλαν, ώστε να δούμε στο δυναμόμετρο, (pervolarakis dyno)  179 ίππους και 11 κιλά ροπής στον τροχό που. Την δύναμη διαχειρίζεται ένα νέο κιβώτιο 6 σχέσεων εμπνευσμένο από τους αγώνες (τύπου κασέτας), που συνεργάζεται με συμπλέκτη περιορισμένης ολίσθησης και shifter για ανεβάσματα και κατεβάσματα.