Με μεγάλη ανυπομονησία περίμενα να δω πώς όλα τα παραπάνω μεταφράζονται και στο δρόμο. Πατώντας στιγμιαία το κουμπί χάρη στο σύστημα easy start, o κινητήρας τίθεται σε λειτουργία παράγοντας έναν κλασσικό τετρακύλινδρο ήχο που φαίνεται να φιμώνεται από την ογκώδη εξάτμιση (ποιος δεν θα ήθελε μια Yoshimura;). Ο μαλακός συμπλέκτης και το Low RPM assist σε βοηθούν να ξεκινήσεις πάντα ομαλά, καθώς αποδεικνύονται χρήσιμα στην κίνηση της πόλης, και μην νομίζεις ότι το GSX-R δυσανασχετεί ιδιαίτερα εκεί. Σίγουρα οι άνθρωποι της Suzuki δεν είχαν αυτές τις συνθήκες στο μυαλό τους όταν σχεδίαζαν τη μοτοσυκλέτα, αλλά οι μαζεμένες της διαστάσεις, η ομαλή λειτουργία του κινητήρα και οι αναρτήσεις που φιλτράρουν σωστά τις κακοτεχνίες των δρόμων, θα επιτρέψουν να κινηθείς στο αστικό περιβάλλον χωρίς να το σκέφτεσαι δύο φορές. Στον ανοικτό δρόμο το πρώτο που παρατηρείς είναι η δύναμη σε όλο το φάσμα των στροφών. Ανοίγοντας το γκάζι η απόκριση είναι άμεση (λίγο πιο απότομη απ όσο θα ήθελα) και η δύναμη έρχεται αβίαστα με οποιαδήποτε σχέση στο κιβώτιο. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι ότι μπορείς να κινείσαι συνεχώς με έκτη ταχύτητα και να νιώθεις την επιτάχυνση κάθε φορά που ανοίγεις το γκάζι. Συνεπώς ένας τομέας που τα καταφέρνει εξίσου καλά είναι και το ταξίδι , καθώς όχι μόνο εκμηδενίζει τις αποστάσεις, αλλά το κάνει προσφέροντας πολύ καλή προστασία από τον αέρα (για τα δεδομένα των superbikes) παρά τις μικρές διαστάσεις του φέρινκ. Ξεχωρίζει λοιπόν η γραμμικότητα και η δύναμη στις χαμηλές και ιδιαίτερα στις μεσαίες σ.α.λ, αλλά το πραγματικό πάρτι αρχίζει πάνω από τις 9.000 σ.α.λ. Από αυτό το σημείο και μέχρι τον κόφτη, παίρνεις μια γερή δόση 200 ίππων, καθώς ένα πάτημα του συμπλέκτη ακόμα και με 4η ταχύτητα, αρκεί για να σηκώσει τον μπροστινό τροχό στον αέρα και να ταξιδεύεις στη μια ρόδα με πάνω από 200χλμ/ωρα. Νομίζω πως είναι περιττό να αναφέρω πόσο γρήγορα εμφανίζεται ο αριθμός 299 στο κοντέρ… Ο πραγματικός χαρακτήρας της μοτοσυκλέτας όμως και ο λόγος που κουβαλά τόση τεχνολογία πάνω της δεν φαίνεται στην πόλη, τα ταξίδια ή τα ¨ανοίγματα¨ στις ευθείες, αλλά σε δρόμο με στροφές ή ακόμα καλύτερα σε πίστα. Εκεί συνειδητοποιείς ότι ο συνδυασμός του νέου πλαισίου και των κορυφαίων αναρτήσεων της Showa πραγματικά πετυχαίνει το σκοπό του. Το μπροστινό σε γεμίζει εμπιστοσύνη δίνοντας την απαραίτητη πληροφόρηση και μαζί με την αντίστοιχη λειτουργία του αμορτισέρ, σε κάνουν αρχικά να νιώθεις ότι περισσότερο πιέζεσαι εσύ όταν προσπαθείς να πας γρήγορα, παρά η μοτοσυκλέτα. Όταν συνηθίσεις, μπορείς να εκμεταλλευτείς τα Showa για φόρα στην είσοδο και τη γραμμικότητα του κινητήρα για δυνατή έξοδο. Τα ελαστικά της Bridgestone RS10 παρότι δεν ήταν καινούργια χάριζαν υψηλά περιθώρια πρόσφυσης και τα θεωρώ ιδανική επιλογή τόσο για το δρόμο όσο και για track day. To traction control βοηθάει τα RS10 με προοδευτική λειτουργία χωρίς απότομα κοψίματα και σίγουρα θα βρεις μια θέση που ταιριάζει στην οδήγησή σου (χρειάζεται προσοχή στο δρόμο στη λιγότερο παρεμβατική θέση 1). Σε κάθε κλείσιμο του γκαζιού όπως πριν την είσοδο σε στροφή, θα διαπιστώσεις ότι το φρένο του κινητήρα είναι σχεδόν ανύπαρκτο (θα ήθελα δυνατότητα παραμετροποίησης), αφήνοντας αποκλειστικά στα φρένα το ρόλο της επιβράδυνσης. Το πακέτο Brembo-Nissin φυσικά επαρκεί και με το παραπάνω, αλλά θα μπορούσε να είναι ακόμα καλύτερο. Ιδανικά, θα ήθελα περισσότερη δύναμη, δυνατότητα απενεργοποίησης του ABS και σωληνάκια υψηλής πίεσης για τις επισκέψεις στην πίστα. Εκτός των φρένων, πριν την είσοδο θα εκτιμήσεις ιδιαίτερα και την λειτουργία του Shifter που χαρίζει μεγάλη σταθερότητα στα βίαια κατεβάσματα και πολύτιμα δέκατα στα ακαριαία ανεβάσματα ταχυτήτων.