Στη γενιά των 200 ίππων τα ηλεκτρονικά βοηθήματα στα superbike είναι must. Το GSX-R εξοπλίζεται με μονάδα μέτρησης αδράνειας (IMU) η οποία παρακολουθεί σε πραγματικό χρόνο την κίνηση και τη θέση της μοτοσυκλέτας σε τρείς άξονες και έξι κατευθύνσεις (τεχνολογία που αναπτύχθηκε μέσα από τα Moto GP). Τα δεδομένα από την IMU, μαζί με το ποσοστό του γκαζιού, την θέση του στροφάλου, τις στροφές του κινητήρα, την ταχύτητα των τροχών και το ποσοστό οξυγόνου, διαβάζει μια κεντρική μονάδα 32bit με δύο επεξεργαστές, η οποία αναλαμβάνει να ανοιγοκλείσει τις πεταλούδες του γκαζιού και να προσαρμόσει την ποσότητα του εγχεόμενου καυσίμου για την καλύτερη δυνατή καύση. Πάνω στο αριστερό κλιπ-ον βρίσκεται ο διακόπτης που ρυθμίζει τις 10 θέσεις του traction control (το οποίο συνεργάζεται με την IMU και ¨διαβάζει¨ δεδομένα κάθε 4 χιλιοστά του δευτερολέπτου, ρυθμίζοντας πεταλούδες γκαζιού και ανάφλεξη) αλλά και τους τρείς χάρτες του κινητήρα. Η μέγιστη ισχύς παραμένει ίδια, καθώς αλλάζει μόνο η απόκριση, με τα A και Β να έχουν την πιο άμεση και το C την ομαλότερη, φαντάζοντας ιδανικό για μειωμένη πρόσφυση. Κερασάκι στον τομέα των ηλεκτρονικών, το Launch control για ¨αγωνιστικές¨ εκκινήσεις.