Το πρώτο στοιχείο που τραβάει το βλέμμα σου πριν καν πλησιάσεις, είναι τo έντονο μεταλλικό μπλε χρώμα, το οποίο φέρνει κατευθείαν στο μυαλό την εργοστασιακή GSX-RR των Moto GP και κατά τη γνώμη μου ταιριάζει περισσότερο στον χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας από την δεύτερη επιλογή (μαύρο με μπλε λεπτομέρειες). Μέσα από εκτεταμένες δοκιμές σε πίστες και αεροσήραγγες, οι τεχνικοί της Suzuki κατάφεραν να δημιουργήσουν το πιο αεροδυναμικό GSX-R που έχει κατασκευαστεί, αλλά δεν φαίνεται να ρίσκαραν σχεδιαστικά, δίνοντας μια μάλλον συντηρητική όψη σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Στο μπροστινό μέρος που πλέον είναι στενότερο κατά 13 χιλιοστά, ξεχωρίζει ο κεντρικός Led προβολέας και οι μεγάλες εισαγωγές αέρα, που φιλοξενούν τα επίσης Led φώτα θέσης (μόνο στο R). Οι γνώμες που ακούσαμε για την εμφάνιση ποικίλλουν καθώς η ομορφιά είναι κάτι υποκειμενικό, αλλά εγώ όταν το κοιτάω το φαντάζομαι με πολυεστερικά και αριθμό στη θέση του προβολέα… Το πίσω μέρος ξεχωρίζει αρκετά από την προηγούμενη γενιά, αφού τα ενσωματωμένα φλας ανήκουν πλέον στο παρελθόν. Έτσι η ουρά έγινε πιο αιχμηρή και μικροσκοπική, έχοντας όπως είναι αναμενόμενο Led φωτιστικό σώμα. Η ποιότητα κατασκευής της Suzuki είναι πάντα σε υψηλό επίπεδο και στο κορυφαίο sport μοντέλο της δεν θα μπορούσε να διαφέρει. Με απλά λόγια δεν αφήνει περιθώριο για κανένα παράπονο τόσο στο θέμα των πλαστικών και της συναρμογής τους, όσο και στην ποιότητα της βαφής που αναδεικνύεται ακόμα περισσότερο, στο φώς του ήλιου.