Τεχνικά χαρακτηριστικά ΕΚ1 Σχολιάστε Διαβάστηκε από 32.010 αναγνώστες Ημερομηνία δημοσίευσης: 02/04/2024 <<< Προηγούμενη12345678 Επόμενη >>> Σου άρεσε: Κοινοποίησέ το » Σχολίασέ το, στο Facebook » Κινητήρας Τύπος Ηλεκτροκινητήρας 2.800 Watt (μέγιστη) Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) Δ.Α. Μπαταρία Lithium 36Ah (αποσπώμενη) Αυτονομία (χλμ.) 83 Χρόνος φόρτισης 4 ώρες Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 83 Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα Τύπος Aτσάλινο Σωληνωτό Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις Τηλεσκοπικό πιρούνι Διαδρομή (χλστ.) Δ.Α Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις Διπλά αμορτισέρ, ΠΕ Διαδρομή (χλστ.) Δ.Α Φρένα Ε (χλστ.) Δίσκος Φρένα Π (χλστ.) Δίσκος Τροχοί - Ελαστικά Ελαστικό Ε 100/80-14 Ελαστικό Π 110/70-13 Διαστάσεις / Βάρος Μήκος (χλστ.) 1990 Πλάτος (χλστ.) 690 Μεταξόνιο (χλστ.) 1320 ΄Ύψος σέλας (χλστ.) 780 Βάρος (κιλά)92 (χωρίς μπαταρία) Εξοπλισμός ABS / Ρυθμ. Ο Τraction Control / Ρυθμ. Ο Immobilizer Ο Yπολογιστής ταξιδιού Ο Μερικός χιλιομετρητής Ν Δείκτης θερμοκρασίας O Θερμοκρασία περιβάλλοντος Ο Ζελατίνα / Ρυθμ. N / Ο Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ Ο Πλάγιο σταντ N Κεντρικό σταντ Ν Χειρολαβές / Σχάρα Ν / Ο Ρυθμιζόμενες αναρτησεις Ε/Π Ο / Ν <<< Προηγούμενη12345678 Επόμενη >>>Σελίδα 1Horwin EK1 & SK3 - Test Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευήςΣελίδα 3Ανεση – ΕργονομίαΣελίδα 4Κινητήρας – Μπαταρία - ΠεριφερειακάΣελίδα 5Στο δρόμο Σελίδα 6Η άποψή μαςΣελίδα 7Τεχνικά χαρακτηριστικά ΕΚ1Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά SK3