Κινητήρας   Τύπος Ηλεκτροκινητήρας 2.800 Watt (μέγιστη) Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) Δ.Α. Μπαταρία Lithium 36Ah (αποσπώμενη) Αυτονομία (χλμ.) 83 Χρόνος φόρτισης 4 ώρες Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 83 Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα   Τύπος Aτσάλινο Σωληνωτό Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις Τηλεσκοπικό πιρούνι Διαδρομή (χλστ.) Δ.Α Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις Διπλά αμορτισέρ, ΠΕ Διαδρομή (χλστ.) Δ.Α Φρένα Ε (χλστ.) Δίσκος Φρένα Π (χλστ.) Δίσκος Τροχοί - Ελαστικά   Ελαστικό Ε 100/80-14 Ελαστικό Π
110/70-13 Διαστάσεις / Βάρος   Μήκος (χλστ.) 1990 Πλάτος (χλστ.) 690 Μεταξόνιο (χλστ.) 1320 ΄Ύψος σέλας (χλστ.) 780 Βάρος (κιλά)92 (χωρίς μπαταρία) Εξοπλισμός   ABS / Ρυθμ. Ο Τraction Control / Ρυθμ. Ο Immobilizer Ο Yπολογιστής ταξιδιού Ο Μερικός χιλιομετρητής Ν Δείκτης θερμοκρασίας O Θερμοκρασία περιβάλλοντος Ο Ζελατίνα / Ρυθμ. N / Ο Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ Ο Πλάγιο σταντ N Κεντρικό σταντ Ν Χειρολαβές / Σχάρα Ν / Ο Ρυθμιζόμενες αναρτησεις Ε/Π Ο / Ν

Σελίδα 1Horwin EK1 & SK3 - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας – Μπαταρία - Περιφερειακά
Σελίδα 5Στο δρόμο
Σελίδα 6Η άποψή μας
Σελίδα 7Τεχνικά χαρακτηριστικά ΕΚ1
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά SK3