Horwin EK1

Horwin EK1

Horwin SK3

Horwin SK3

  • Horwin EK1
  • Horwin SK3

Στο δρόμο

Ανεβαίνοντας στη σέλα του EK1 εντυπωσιάζεσαι από τους χώρους και την άνεση που προσφέρει η εργονομία της θέσης οδήγησης, καθώς ακόμα και αναβάτες άνω του 1,80 θα βολευτούν χωρίς πρόβλημα, έχοντας πολύ χώρο για τα πόδια. Ανοίγοντας το γκάζι το scooter ξεκινά να κινείται εντελώς αθόρυβα και επιταχύνει γραμμικά μέχρι την ηλεκτρονικά περιορισμένη τελική των 45 χλμ./ώρα. Οι μαζεμένες διαστάσεις και η κατανομή του (χαμηλού) βάρους προσφέρουν ευελιξία παπιού και μπορείς να ελίσσεσαι με ιδιαίτερη ευκολία ανάμεσα στα μποτιλιαρισμένα αυτοκίνητα, ενώ η μικρή απόσταση της σέλας από το έδαφος και η ύπαρξη όπισθεν, κάνουν απλή υπόθεση τις μανούβρες και το ξεπαρκάρισμα από δύσκολα σημεία. Οι διαστάσεις των τροχών στις 14 και 13 ίντσες προσφέρουν πολύ καλή ευελιξία και ταυτόχρονα συμβάλουν στην άνεση, επικουρώντας το έργο των αναρτήσεων όταν περνάς πάνω από κακοτεχνίες. Τα φρένα έχουν προοδευτική λειτουργία και είναι υπεραρκετά για τις ταχύτητες που κινείται το EK1.  


Horwin SK3

Horwin SK3

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »


Η θέση οδήγησης του SK3 είναι ελαφρώς πιο «τουριστική» με τα χέρια να είναι λίγο πιο ανοιχτά και πιο ψηλά, ενώ η κατά 10 χιλιοστά μεγαλύτερη απόσταση της σέλας από το έδαφος ευνοεί τους πιο ψηλούς αναβάτες. ¶κρως ικανοποιητικός είναι και ο διαθέσιμος χώρος για τον συνεπιβάτη με το scooter να μπορεί να υποστηρίξει χωρίς πρόβλημα τις δικάβαλες βόλτες χάρη στην ισχύ του ηλεκτροκινητήρα. Οι επιταχύνσεις από στάση και οι ρεπρίζ είναι αντίστοιχες με ένα scooter 125 κυβικών, οπότε κινείσαι αξιοπρεπέστατα ακόμα και σε ανηφόρες με έντονη κλίση. Πρόκειται για μια στιβαρή κατασκευή που εμπνέει εμπιστοσύνη και στρίβει με σαφήνεια και αποφασιστικότητα ακόμα και στην τελική του. Μέσα στην πυκνή κίνηση αποδείχθηκε ιδιαίτερα ευέλικτο με το «γκάζι» να έχει σωστή απόκριση, επιτρέποντάς σου να ρυθμίζεις με ακρίβεια την ταχύτητα του SK3. Οι αναρτήσεις αποσβένουν ικανοποιητικά τις ανωμαλίες του οδοστρώματος και τα φρένα έχουν ωραία αίσθηση και την απαραίτητη δύναμη, ενώ το CBS βελτιστοποιεί το φρενάρισμα ανεξάρτητα από τις συνθήκες του δρόμου.
 

Σελίδα 1Horwin EK1 & SK3 - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας – Μπαταρία - Περιφερειακά
Σελίδα 5Στο δρόμο
Σελίδα 6Η άποψή μας
Σελίδα 7Τεχνικά χαρακτηριστικά ΕΚ1
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά SK3