Η θέση οδήγησης μοιάζει αρκετά στα δυο μοντέλα με το SK3 να έχει λίγο πιο φαρδύ τιμόνι και κατά 10 χλστ. πιο ψηλή σέλα, στοιχεία που ευνοούν αναβάτες μεγάλου αναστήματος. Σε κάθε περίπτωση τα χέρια έρχονται σε ξεκούραστη θέση και τα γόνατα σχηματίζουν φυσιολογικές γωνίες, ενώ υπάρχει ικανοποιητικός χώρος μεταξύ σέλας και ποδιάς. Το πάτωμα του ΕΚ1 είναι επίπεδο, ενώ του SK3 έχει ένα χαμηλού ύψους τούνελ, αλλά και τα δυο διαθέτουν γάντζο στην ποδιά για να κρεμάσεις κάποια τσάντα ή σακίδιο.
Ακόμα ένα κοινό χαρακτηριστικών των δυο μοντέλων είναι το μικρό ντουλαπάκι στο αριστερό μέρος της ποδιάς που φιλοξενεί μια θύρα USB για φόρτιση συσκευών. Ο κύριος αποθηκευτικός χώρος βρίσκεται βέβαια κάτω από τη σέλα και το μέγεθός του καθορίζεται από τον αριθμό των μπαταριών που υπάρχουν, καθώς τόσο το ΕΚ1, όσο και το SK3 μπορούν προαιρετικά να εφοδιαστούν με δεύτερη μπαταρία για διπλάσια αυτονομία. Στην περίπτωση της μονής μπαταρίας το ΕΚ1 θα χωρέσει ένα jet κράνος, ενώ το SK3 ένα full face.
Horwin EK1
Οι ευανάγνωστες LCD οθόνες διαθέτουν λευκά γράμματα σε μαύρο φόντο και παρέχουν όλες τις απαραίτητες πληροφορίες διαθέτοντας ταχύμετρο, ποσοστό φόρτισης μπαταρίας, επιλεγμένο mode λειτουργίας, ολικό και μερικό χιλιομετρητή, ενώ του ΕΚ1 έχει και μια μπάρα σε ρόλο αμπερόμετρου που δείχνει την στιγμιαία ένταση του ρεύματος. Τέλος, τo SK3 διαθέτει keyless σύστημα εκκίνησης με το ασύρματο κλειδί να αντικαθιστά το παραδοσιακό του EK1.