Κινητήρας – Μπαταρία - Περιφερειακά
Κινητήρας – Μπαταρία - Περιφερειακά
Κινητήρας – Μπαταρία - Περιφερειακά
Κινητήρας – Μπαταρία - Περιφερειακά
  • Κινητήρας – Μπαταρία - Περιφερειακά
  • Κινητήρας – Μπαταρία - Περιφερειακά
  • Κινητήρας – Μπαταρία - Περιφερειακά
  • Κινητήρας – Μπαταρία - Περιφερειακά

Κινητήρας – Μπαταρία - Περιφερειακά

Ο ηλεκτροκινητήρας του EK1 είναι τοποθετημένος στο κέντρο του πίσω τροχού και έχει μέγιστη απόδοση 2.800 Watt (3,8 ίπποι). Η τελική του ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 45 χλμ. / ώρα ώστε να μπορεί να οδηγηθεί με δίπλωμα ΑΜ, ενώ διατίθεται και σε έκδοση Light με 25 χλμ. / ώρα τελικής για όσους δεν διαθέτουν δίπλωμα. Τροφοδοτείται από μια μπαταρία λιθίου 36 Ah με την αυτονομία να ξεπερνά, σύμφωνα με την εταιρεία, τα 80 χιλιόμετρα, ενώ στην περίπτωση του Light αγγίζει τα 120.


Οι επιδόσεις βρίσκονται σε πρώτο πλάνο για το SK3 που εφοδιάζεται με ηλεκτροκινητήρα μέγιστης απόδοσης 6.300 Watt (8,5 ίπποι) τοποθετημένο στο κέντρο και την τελική μετάδοση να γίνεται με αλυσίδα. Η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 90 χλμ. / ώρα για να κινείσαι με άνεση σε λεωφόρους και οδούς ταχείας κυκλοφορίας, ενώ το οδηγείς με δίπλωμα Α1 ή αυτοκινήτου. Σύμφωνα με τα στοιχεία της Horwin, μπορείς να κάνεις σχεδόν 80 χιλιόμετρα με μια φόρτιση, που σημαίνει ότι καλύπτεις πλήρως τις καθημερινές και όχι μόνο, ανάγκες σου.

Φυσικά, δεν πρέπει να παραλείψουμε ότι οι μπαταρίες των δυο μοντέλων είναι αποσπώμενες και μπορούν να φορτιστούν σε οποιαδήποτε οικιακή πρίζα με μια πλήρη φόρτιση να ολοκληρώνεται σε λιγότερο από 5 ώρες. Τόσο το EK1, όσο και το SK3 διαθέτουν 3 modes λειτουργίας που διαφοροποιούν την απόκριση του γκαζιού και την τελική ταχύτητα, ενώ υπάρχει και όπισθεν για ευκολία στο παρκάρισμα.

Στον τομέα των αναρτήσεων τα δυο μοντέλα ακολουθούν την πεπατημένη με τηλεσκοπικό πιρούνι και διπλά αμορτισέρ με ρυθμιζόμενη προφόρτιση ελατηρίων. Διαφοροποιούνται όμως στο κομμάτι των φρένων, καθώς μπορεί να έχουμε παντού δισκόφρενα, αλλά το SK3 διαθέτει σύστημα συνδυασμένης πέδησης για πιο αποδοτικό φρενάρισμα. Σε ότι αφορά στους τροχούς τα δυο scooter διαθέτουν 14άρη εμπρός με ελαστικό 110/80-14 και 100/80-14 για τα SK3 και EK1 αντίστοιχα, με το πρώτο να διατηρεί τις 14 ίντσες και στον πίσω, όπου έχουμε ελαστικό 120/70-14, ενώ το ΕΚ1 πέφτει στις 13 ίντσες με ελαστικό 110/70-13.
 

Σελίδα 1Horwin EK1 & SK3 - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας – Μπαταρία - Περιφερειακά
Σελίδα 5Στο δρόμο
Σελίδα 6Η άποψή μας
Σελίδα 7Τεχνικά χαρακτηριστικά ΕΚ1
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά SK3