Kawasaki: Πολύπλοκο σύστημα για τρίτροχο

Η Kawasaki μπαίνει στο παιχνίδι των τρίτροχων μοτοσυκλετών όπως δείχνουν σχέδια πατέντας που κατέθεσε. Διαβάστε περισσότερα για το ιδιαίτερα πολύπλοκο σύστημά της.

KAWASAKI: Ninja 1.000SX με Έκπτωση -1.000¤!

Στα σχέδια της Ιαπωνικής εταιρείας φαίνεται ότι δεν χρησιμοποιούνται αμορτισέρ, αλλά οι εμπρός τροχοί ενώνονται με οριζόντιους συνδέσμους που επιτρέπουν στη μοτοσυκλέτα να παίρνει κλίση. Οι σύνδεσμοι έχουν φτιαχτεί έτσι ώστε να μπορούν να περιστρέφονται και να γέρνουν. Αν φανταστούμε ότι όλο το εμπρός σύστημα υποστηρίζεται από ένα τετράγωνο σκελετό, η διάταξη αυτή επιτρέπει στο τετράγωνο να περιστρέφεται και να αλλάζει προσανατολισμό. Πρακτικά κάθε μια από τις γωνίες παραμένουν σε ίδια απόσταση μεταξύ τους, αλλά ο προσανατολισμός τους σε σχέση με το πλαίσιο της μοτοσυκλέτας μπορεί να αλλάξει. Το αποτέλεσμα είναι οι δυο εμπρός τροχοί να γέρνουν παράλληλα μεταξύ τους.



Η συγκεκριμένη διάταξη, μπορεί να δείχνει και να είναι πολύπλοκη, αλλά εξοικονομεί βάρος και είναι πιο αποδοτική σε σχέση με ένα ζευγάρι πιρουνιών. Τα σχέδια δείχνουν ότι οι εμπρός τροχοί έχουν μεγάλο εύρος κλίσης ενώ τον ρόλο της ανάρτησης αναλαμβάνει ένα μόνο αμορτισέρ τοποθετημένο πίσω από τους τροχούς. Το στρίψιμο θα γίνεται με ένα σύστημα αξόνων οι οποίοι θα συνδέουν το τιμόνι με τους τροχούς.



Το συγκεκριμένο σύστημα δείχνει να δίνει μεγάλο μεταξόνιο και να κάνει πιο μακριά τη μοτοσυκλέτα, αλλά ταυτόχρονα προσφέρει πιο χαμηλή και σπορ θέση οδήγησης. Μόνο ο χρόνος θα δείξει αν θα υλοποιηθεί και αν θα έχει ανταπόκριση από το κοινό.