Οι διαφορές ξεκινούν απευθείας από την εμφάνιση. Το πρώτο βήμα είχε γίνει με το SVT 650 και φαίνεται ότι η QJMOTOR μετακινεί τη φιλοσοφία της από τις πιο ογκώδεις Adventure στις πιο «σλιμ» και μαζεμένες, ανταποκρινόμενη στις απαιτήσεις της εποχής. Έτσι οι γραμμές της SRT 550 S είναι πολύ πιο μαζεμένες και τα πλαστικά πολύ λιγότερα από ότι στο προηγούμενο μοντέλο (SRT 550), ακολουθώντας μια γενικά πιο «σπαρτιάτικη» προσέγγιση (μόνο όμως στο κομμάτι της εμφάνισης). Ήδη από τον LED προβολέα που έχει κάθετη διάταξη και την απουσία εμπρός φτερού είναι εμφανής η στροφή της εταιρείας, ενώ και το ντεπόζιτο έχει όσο πιο μικρό πλάτος γίνεται, εκτεινόμενο προς τα πίσω στη μοτοσυκλέτα. Ακολουθεί η δύο επιπέδων σέλα με την ανασηκωμένη ουρά, όπου θα βρούμε και τη σχάρα και τα κάγκελα για τις πλαϊνές βαλίτσες. Τόσο αυτά, όσο και η ποδιά κινητήρα, οι χούφτες και το κεντρικό σταντ συμπεριλαμβάνονται στον στάνταρ εξοπλισμό. Ο δε χρωματισμός της μοτοσυκλέτας δοκιμής (που θυμίζει αρκετά «παραλλαγή ερήμου») δίνει έναν ιδιαίτερο και ξεχωριστό τόνο στη μοτοσυκλέτα.
Πάμε όμως στο κομμάτι της ποιότητας. Η τελευταία μου επαφή με μοτοσυκλέτα της QJMOTOR ήταν πριν από έναν χρόνο. Ανεβαίνοντας στη σέλα της SRT 550S πραγματικά εντυπωσιάστηκα από τα βήματα που έχουν γίνει μέσα σε τόσο λίγο διάστημα. Η ποιότητα υλικών έχει ανέβει κατακόρυφα σε όλους τους τομείς, ενώ πέρα από την εμφάνιση, το «ακραίο αδυνάτισμα» σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο δείχνει και βελτιώσεις στην τεχνογνωσία και την διαδικασία παραγωγής. Ακόμα υπάρχουν λίγα σημεία στην συναρμογή που χρίζουν βελτίωσης, όμως πλέον μιλάμε για μικρότερες λεπτομέρειες σε ένα καλοδουλεμένο σύνολο.