Στο δρόμο

Στο δρόμο

Πάλι Α2 μωρέ; Είπα στο συνάδελφο όταν μου έδωσε τα κλειδιά της QJMOTOR SRT 550 S. Όχι ότι έχω κάτι με την κατηγορία, προς Θεού, όμως μερικές φορές θέλεις να δεις και κάτι παραπάνω. Ε, άλλαξα γνώμη. Ξεκινάω να οδηγώ και αμέσως φαίνεται ότι έχω στα χέρια μου μια πολύ, πολύ ωραία μοτοσυκλέτα για την κατηγορία της (την οποία ουκ ολίγες φορές ξέχασα). Ροπή από χαμηλά που σου δίνει την αίσθηση ότι οδηγείς ελαφρώς μεγαλύτερη μοτοσυκλέτα, ένα βάρος το οποίο πλέον είναι πλήρως διαχειρίσιμο ακόμα και σε στάση  και το αδυνάτισμα φαίνεται και στην θέληση της μοτοσυκλέτας να «φύγει» όταν ανοίγεις το γκάζι (στα όρια της Α2 πάντα, μην περιμένετε ένα 0-100 σε 2,5”).

H σέλα του αναβάτη είναι άνετη (το μερίδιο του συνεπιβάτη όμως λίγο πιο σκληρό από ότι θα θέλαμε) με τα μαρσπιέ να δημιουργούν φυσικές γωνίες για τα πόδια. Η θέση του τιμονιού θα μπορούσε να είναι καλύτερη, καθώς η μπάρα είναι τοποθετημένη σχετικά ψηλά. Ιδανικό για συνθήκες κίνησης – καθώς περνάει πάνω από τους καθρέπτες των περισσοτέρων αυτοκινήτων – όμως στην πολύωρη οδήγηση θα φέρει πιο γρήγορα την κούραση από ότι αν ήταν λίγο πιο χαμηλά. Μιλώντας για την κίνηση, η μαζεμένη σιλουέτα της, επιτρέπει στην SRT 550 S να ελίσσεται και στα πιο στενά περιθώρια, ενώ το κόψιμο του τιμονιού είναι μεγάλο και σε βοηθάει να μην κολλήσεις πουθενά.
Οι κραδασμοί είναι ανύπαρκτοι (ελάχιστοι φτάνουν στα μαρσπιέ, όμως δεν γίνονται ποτέ ενοχλητικοί) ενώ η σχετικά μικρή ζελατίνα αποτρέπει επαρκέστατα τον αέρα από το στέρνο του αναβάτη.
Η συμπεριφορά της είναι φιλικότατη για έναν αναβάτη – είτε αρχάριο είτε πιο προχωρημένο – και παρά την αργή γεωμετρία της δεν θα νιώσεις ότι δεν μπορεί να «παίξει» αν της ζητηθεί. Η ύπαρξη Traction Control θα δώσει σιγουριά και αυτοπεποίθηση σε έναν πιο αρχάριο αναβάτη, ενώ ο πιο έμπειρος μπορεί να το απενεργοποιήσει αν το επιθυμεί, αν και σε καμία περίπτωση – ακόμα και στη βροχή - δεν επεμβαίνει αχρείαστα καθώς είναι «καλοκουρδισμένο».
Οι αναρτήσεις της Marzocchi κάνουν σωστά την δουλειά τους στην άσφαλτο και είναι και πλήρως ρυθμιζόμενες, ώστε να τις φέρεις στα μέτρα σου σε κάθε συνθήκη. Ακόμα και στο χώμα – αν και δεν είναι αυτός ο βασικός της ρόλος – η SRT 550 S θα ανταπεξέλθει μια χαρά στο 99% των περιπτώσεων (οκ, μην πάτε να ανέβετε τους λόφους του Erzberg με αυτήν).
 

Σελίδα 1QJMOTOR SRT 550 S – Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά