Η μονάδα που δίνει ζωή στην QJMOTOR SRT 550 S αποτελείται από έναν υγρόψυκτο, τετραβάλβιδο, δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα 554cc με δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους, ο οποίος αποδίδει 48 ίππους στις 6.500 σ.α.λ. και 54 Nm ροπής στις 5.500 σ.α.λ. H απόδοσή του είναι γραμμική και χωρίς «ξεσπάσματα», ενώ έχεις ένα σεβαστό ποσό της ροπής ήδη από χαμηλά, επιτρέποντάς σου να ανοίξεις το γκάζι ακόμα και από το ρελαντί, έχοντας την αίσθηση ότι οδηγείς μεγαλύτερη μοτοσυκλέτα. Μάλιστα η SRT 550 S φέρει και μια πρωτιά για την QJMOTOR, καθώς είναι η πρώτη μοτοσυκλέτα της εταιρείας που εξοπλίζεται με Traction Control (κάτι που σε μοντέλο της εταιρείας είδαμε πρόσφατα στο Scooter MTX 125), κερδίζοντας έτσι ακόμα περισσότερο ως προς την φιλικότητα, ειδικά για τους πιο νέους αναβάτες που απαρτίζουν το μεγαλύτερο κομμάτι του κοινού της Α2 κατηγορίας. Από άποψη επιδόσεων, οι μετρήσεις μας έδειξαν ότι η SRT 550 S χρειάζεται 6,3” για να φτάσει τα 100 χλμ. από στάση και 7,6” για να ρεπριζάρει από τα 60 στα 120 χλμ./ώρα, ενώ η κατανάλωση κυμάνθηκε στα 4,6 λίτρα ανά 100 χλμ, ένα νούμερο όπου σε συνθήκες ταξιδιού (που με άνεση μπορεί να κάνει η SRT 550 S) θα δεις να πέφτει στα 4,3 λίτρα. Στην επίτευξη αυτής της χαμηλής κατανάλωσης βοηθάει ο ηλεκτρονικός ψεκασμός της Bosch, ενώ οι επιδόσεις (που την φέρνουν πάνω από τον μέσο όρο της κατηγορίας) βασίζονται στην ροπή που έρχεται από χαμηλά, δίνοντάς σου την αίσθηση ότι οδηγείς πιο δυνατή μοτοσυκλέτα.