Ανεση – Εργονομία

Ανεση – Εργονομία
4 Φωτογραφίες »

Εργονομικά, το στήσιμο της SRT 550 S θυμίζει αρκετά την SRT 550, υπάρχουν όμως καίριες αλλαγές. Η σέλα ανέβηκε σε ύψος, όντας πλέον στα 830mm (από τα 795), αλλά και πάλι δεν θα προβληματίσει τους αναβάτες χαμηλότερων αναστημάτων. Tα μαρσπιέ είναι τοποθετημένα σε τέτοιο σημείο που δημιουργούν φυσικές γωνίες για τα πόδια, συμβάλλοντας έτσι στην ξεκούραστη οδήγηση. Επίσης τόσο η ποιότητα όσο και η ποσότητα αφρώδους υλικού στη σέλα κινείται σε πολύ καλά επίπεδα, κάνοντας την παραμονή πάνω της μια ευχάριστη υπόθεση, ακόμα και μετά από αρκετή ώρα. Από την άλλη θα θέλαμε η μπάρα του τιμονιού να είναι τοποθετημένη λίγο πιο χαμηλά, καθώς ο μέσος αναβάτης αναγκάζεται να οδηγεί με ανασηκωμένους ώμους, κάτι που θα κουράσει στην πολύωρη οδήγηση.

Στο κομμάτι του εξοπλισμού «άνεσης» δεν περιμέναμε τίποτα λιγότερο από την QJMOTOR, που μας έχει συνηθίσει σε πλούσιες παροχές, ακόμα και στα μικρότερα μοντέλα της. Έτσι έχουμε στον στάνταρ εξοπλισμό θερμαινόμενη σέλα και θερμαινόμενα γκριπ (και τα 2 με 3 διαφορετικά επίπεδα) και τον χειρισμό τους να γίνεται πανεύκολα, μέσω δύο κουμπιών στο αριστερό μέρος του τιμονιού, ενώ η ύπαρξη θύρας USB και πρίζας 12V (επίσης στον στάνταρ εξοπλισμό) επιτρέπουν την φόρτιση των συσκευών του αναβάτη.
Μια πλούσια σε πληροφορίες έγχρωμη TFT οθόνη 7” αναλαμβάνει την πληροφόρηση του αναβάτη, με την φωτεινότητα σε κόντρα συνθήκες να έχει βελτιωθεί πολύ σε σχέση με τις προηγούμενες γενιές των οθονών, κάνοντας την ανάγνωσή της ακόμα πιο εύκολη.
 

Σελίδα 1QJMOTOR SRT 550 S – Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά