Τεχνικά χαρακτηριστικά

Κινητήρας  
Τύπος  4T, 2K, Υ/Ψ, 4β, 2ΕΕ
Κυβισμός (κ.εκ.)  550
Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) δ.α.
Συμπίεση (:1) δ.α.
Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)  48/6500
Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)  5,5/5500
Τροφοδοσία  Ηλ.Ψεκασμός
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)  20,5
Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα   
Τύπος  Ατσάλινο σωληνωτό
Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις  Aνεστραμμενο πιρουνι 41χιλ Marzocchi, πληρως ρυθμιζομενο
Διαδρομή (χλστ.)  δ.α
Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις  Mονο αμορτισέρ, ΠΕ
Διαδρομή (χλστ.)  δ.α
Φρένα Ε (χλστ.) 2Δ/320, ABS
Φρένα Π (χλστ.) Δ/260, ABS
Τροχοί - Ελαστικά   
Ελαστικό Ε 110/80-19
Ελαστικό Π 150/70-17
Διαστάσεις / Βάρος   
Μήκος (χλστ.) 2200
Πλάτος (χλστ.) 900
Μεταξόνιο (χλστ.) 1500
΄Ύψος σέλας (χλστ.) 830
Βάρος (κιλά)  217
Εξοπλισμός   
ABS / Ρυθμ. Ν/Ο
Τraction Control / Ρυθμ.  N/N
Στροφόμετρο Ν
Immobilizer  Ν
Yπολογιστής ταξιδιού  Ν
Μερικός χιλιομετρητής  Ν
Ένδειξη βενζίνης  Ν
Δείκτης θερμοκρασίας  Ν
Θερμοκρασία περιβάλλοντος  Ν
Ζελατίνα / Ρυθμ.  Ν/Ν
Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ Ν/Ν
Πλάγιο σταντ  Ν
Κεντρικό σταντ  N
Χειρολαβές / Σχάρα  Ν/N
Ρυθμιζόμενες αναρτησεις Ε/Π  Ν/Ν

Σελίδα 1QJMOTOR SRT 550 S – Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά