Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
3 Φωτογραφίες »

Το πλαίσιο είναι ατσάλινο χωροδικτύωμα με ξεχωριστό υποπλαίσιο, όμως οι μηχανικοί της QJMOTOR κατάφεραν – χρησιμοποιώντας τον κινητήρα ως ενεργό μέρος του πλαισίου – να κατεβάσουν το βάρος της SRT 550 S κατά 18 ολόκληρα κιλά σε σχέση με την προκάτοχό της (SRT 550), κάτι στο οποίο συμβάλουν βεβαίως και τα πολύ πιο λιτά πλαστικά μέρη που χαρίζουν στην SRT 550  S μια πιο «πολεμική» εμφάνιση.

Στον τομέα των αναρτήσεων βρίσκουμε ένα πλήρως ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι 41mm της Marzocchi και ένα μονοσόκ αμορτισέρ στο πίσω μέρος με δυνατότητα ρύθμισης της προφόρτισης και της επαναφοράς του ελατηρίου.
Τα φρένα αποτελούνται από 2 δίσκους των 320mm μπροστά και έναν δίσκο των 260mm πίσω, με την διαδικασία του φρεναρίσματος να επιβλέπεται από δικάναλο ABS, το οποίο θα επέμβει όταν μόνο χρειαστεί, με έναν στρωτό και «φιλικό» ως προς τον αναβάτη και τη συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας τρόπο. Το αρχικό δάγκωμα στο μπροστινό δεν είναι ιδιαίτερα δυνατό, όμως οι μετρήσεις μας έδειξαν ότι η SRT 550 S χρειάζεται 44,6 μέτρα για να ακινητοποιηθεί από τα 100 χλμ./ώρα, μια επίδοση που την φέρνει στο μέσο όρο της κατηγορίας του.
Tο νέο μοντέλο αποκτά έναν πιο «χωμάτινο» προσανατολισμό σε σχέση με τον προκάτοχό του, καθώς ο μπροστινός τροχός ανεβαίνει στις 19” σε σχέση με τις 17” που ήταν πριν, αν και τα Tubeless ελαστικά της MAXXIS (διαστάσεων 110/80 και 150/70 εμπρός και πίσω αντίστοιχα) που ντύνουν τις αλουμινένιες ζάντες του, κρατάνε τον ασφάλτινο προσανατολισμό τους.
 

Σελίδα 1QJMOTOR SRT 550 S – Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά