Royal Enfield Guerilla 450 - Test

Royal Enfield Guerilla 450 - Test
5 Φωτογραφίες »

Κινητήρας 452cc, ισχύς 40 ίππων με 2 Riding Modes, Eco και Performance
Πραγματική κατανάλωση 3,6 λίτρα/100χλμ
Λιτή και προσεγμένη εμφάνιση, με μεταλλικό ρεζερβουάρ και ματ πλαστικά
Ευέλικτη στην πόλη, απολαυστική στις στροφές και με τιμή από 5.490 ευρώ

Τιμή: Από 5.490 ευρώ (Δοκιμής: 5.590 ευρώ)

+: Κινητήρας, Σχεδίαση, Κατανάλωση, Κιβώτιο
-: Απουσία Traction Control, Ελαστικά πρώτης τοποθέτησης, Καθρέφτες

Σε συνέχεια της ολοένα και αυξανόμενης αναγνωρισιμότητάς της, η Royal Enfield κάνει με θράσος την είσοδό της και στην κατηγορία των μικρών scrambler, με την ξεχωριστή σχεδιαστικά Guerilla που υπόσχεται να μετατρέψει τις καθημερινές μετακινήσεις σε παιχνίδι και τις χαλαρές βόλτες σε απόλαυση.
Μετά την επιτυχία της Himalayan, η Royal Enfield χρησιμοποίησε την adventure μονοκύλινδρη πλατφόρμα της για να δημιουργήσει τη Guerilla 450, μία Scrambler που μπαίνει με αξιώσεις στο παιχνίδι της αστικής και περιαστικής μετακίνησης με κύρια όπλα της τις επιδόσεις, τη χρηστικότητα και την αξιοπιστία που έχει πια κερδίσει το όνομα του μεγάλου Ινδού κατασκευαστή. Φαντάζει όντως μια καμουφλαρισμένη «αντάρτισσα» που κάτω από τον κλασικό της σχεδιασμό και τη σύγχρονη τεχνολογία, κρύβει έναν κινητήρα που είναι πρόθυμος ανά πάσα στιγμή να ανεβάσει στροφές και να μεταμορφώσει τη Guerilla σε ένα θυμωμένο αστικό εργαλείο ή σε ένα παιχνίδι για πολύωρη διασκέδαση στους επαρχιακούς δρόμους.
 

Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Οδηγώντας
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά
SUZUKI
BEST MOTO