Ανεση – Εργονομία

Ανεση – Εργονομία
4 Φωτογραφίες »

Η Guerilla είναι μια άνετη μοτοσυκλέτα κι αυτό είναι κάτι που πρέπει να δηλωθεί, μιας που εκ πρώτης όψεως και δη χωρίς αναβάτη, το μάτι οδηγεί τη φαντασία σε σκυφτές, άβολες στάσεις. Ο εξωτερικός παρατηρητής βλέπει τον αναβάτη της να κάθεται με τα πόδια διπλωμένα και τον κορμό γερμένο πάνω από το τιμόνι, όμως αυτό είναι κάτι που στη συγκεκριμένη περίπτωση είναι επιλογή: οι επιδόσεις της μοτοσυκλέτας και η όρεξή της να πηγαίνει γρήγορα, κάνουν τον οδηγό να τοποθετεί το σώμα του σε σπορ, επιθετική θέση. Στη θέση αυτή ―σαν να κρατάμε τον ταύρο από τα κέρατα― οι καθρέφτες δείχνουν εκεί που πρέπει. Η σέλα, αν και σχεδιαστικά απλή, είναι άνετη, ευρύχωρη και δίνει τη δυνατότητα για μετακίνηση πάνω της. Έτσι, αν ρυθμίσουμε και τα χειριστήρια στη σωστή κλίση μπορούμε να κάτσουμε χαλαρά και να τοποθετήσουμε το σώμα μας σε μια πιο καθιστή θέση, αλλά για να βλέπουμε πίσω θα πρέπει κάθε φορά να σκύβουμε αρκετά μιας που ούτε το στρογγυλό σχήμα των καθρεφτών ούτε η τοποθέτησή τους το επιτρέπει. Σε κάθε περίπτωση η μεγάλη οθόνη TFT ―σε επίσης στρογγυλό σχήμα, κόντρα στην πεπατημένη των ψηφιακών οργάνων που θυμίζουν μεγάλα κινητά ή τάμπλετ― με την αυτόματη ρύθμιση χρωματισμού και φωτεινότητας και τα δύο θέματα παραμένει ευανάγνωστη και με ρυθμό ανανέωσης που της προσφέρει απόκριση εφάμιλλη συμβατικών «ρολογιών», σημείο που αξίζει την προσοχή μας, μιας που ακόμα είναι λίγες οι περιπτώσεις όπου μπορείς να πεις για μια τέτοια οθόνη ότι «παίρνεις τις απαραίτητες πληροφορίες χωρίς καν να την κοιτάξεις». Οι διακόπτες είναι θετικοί, διασθητικά τοποθετημένοι και με απτική ανάδραση που δεν αφήνει αμφιβολίες π.χ. για το «πού είναι τα αλάρμ» ή «αν έσβησα το φλας». H θύρα USB-C με το προστατευτικό πορτάκι είναι στρατηγικά τοποθετημένη στο κάτω μέρος του τιμονιού, όπου δεν αλλοιώνει την τακτοποιημένη εικόνα του αλλά είναι έτοιμη να προσφέρει γρήγορη φόρτιση σε φορητές συσκευές όποτε χρειαστεί. Τα φώτα τεχνολογίας LED συμπληρώνουν την εικόνα της άνεσης, καθώς η δέσμη του μπροστινού προβολέα έχει πολύ μεγάλη διασπορά στον οριζόντιο άξονα και ένταση και κάνει έτσι την οδήγηση τη νύχτα παιχνιδάκι.

 

Σελίδα 1Royal Enfield Guerilla 450 - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Οδηγώντας
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά
SUZUKI
BEST MOTO