Το SIX6 500 σε κερδίζει με την πρώτη ματιά και ανυπομονείς να βρεθείς στη σέλα του. Η ευχρηστία και η ευκολία χειρισμών γίνεται άμεσα αντιληπτή και οι αλλαγές κατεύθυνσης πραγματοποιούνται χωρίς κόπο θυμίζοντας μοτοσυκλέτες μικρότερου κυβισμού. Ο γραμμικός κινητήρας ανεβάζει πρόθυμα στροφές και σε συνδυασμό με το κοντής κλιμάκωσης κιβώτιο, χαρίζει άκρως ικανοποιητικές επιδόσεις στο όμορφο scrambler. Οι αλλαγές ταχυτήτων γίνονται αβίαστα με το κούμπωμά τους να είναι σαφές και θετικό, ενώ όπως αναφέραμε ήδη, απολαμβάνεις τα σκασίματα από τις εξατμίσεις σε κάθε κατέβασμα ή κλείσιμο του γκαζιού. Σύμφωνα με τις μετρήσεις που πραγματοποιήσαμε, τα πρώτα 100 χιλιόμετρα από στάση έρχονται σε 7,5 δευτερόλεπτα ενώ αν επιμείνεις στο γκάζι θα φτάσει τα 145 πραγματικά χιλιόμετρα τελική. Πάνω από τις 6.000 σ.α.λ εμφανίζονται κάποιο κραδασμοί από τον κινητήρα, αλλά είναι φυσιολογικό καθώς έχουμε να κάνουμε με έναν μεγάλο μονοκύλινδρο.
Εντός αστικού ιστού εκτιμήσαμε ιδιαίτερα το καλό ζύγισμα του SIX6 500 και την ακρίβεια του ηλεκτρονικού ψεκασμού που σου επιτρέπουν να ελίσσεσαι με άνεση ανάμεσα στα αυτοκίνητα ακόμα και με πολύ χαμηλές ταχύτητες. Το μικρό κόψιμο του τιμονιού μπορεί να γίνει αιτία να εγκλωβιστείς κάπου, αλλά αυτό είναι σπάνιο φαινόμενο και θα γίνει αισθητό κυρίως στις μανούβρες. Οι αναρτήσεις είναι ρυθμισμένες προς το μαλακό και απορροφούν με άνεση τις ανωμαλίες του οδοστρώματος με τον 19άρη εμπρός τροχό να καταπίνει με ευκολία ότι βρεθεί στο δρόμο του. Τα επίπεδα πρόσφυσης των ελαστικών σε συνδυασμό με τα ψηλά τοποθετημένα μαρσπιέ επιτρέπουν μεγάλες κλίσεις σε καλής ποιότητας άσφαλτο. Σε υψηλές ταχύτητες παρατηρήσαμε κάποιες ταλαντώσεις, αλλά αν θέλεις να στρίβεις με τριψήφια νούμερα στο κοντέρ, δεν θα επιλέξεις κάποιο ρετρό scrambler.
Το SIX6 500 δεν μένει μόνο στα λόγια και στα τεχνικά χαρακτηριστικά, αφού όχι μόνο μπαίνει στο χώμα, αλλά κινείται με χαρακτηριστική άνεση και ευκολία στα πατημένα κομμάτια και θα επιτρέψει ακόμα και στον αρχάριο να κάνει τα πρώτα του βήματα με ασφάλεια και να εξερευνήσει νέους μοτοσυκλετιστικούς ορίζοντες. Οι αναρτήσεις κάνουν και εκτός δρόμου εξαιρετική δουλειά εμπνέοντας εμπιστοσύνη και πληροφορώντας με ακρίβεια για το τι κάνουν οι τροχοί. Στο ίδιο μήκος κύματος κινούνται και τα φρένα που χαρακτηρίζονται από υψηλή προοδευτικότητα, αλλά θέλουν αρκετή πίεση για να δείξουν τη δύναμή τους. Σύμφωνα με τις μετρήσεις μας χρειάζονται 48 μέτρα για την ακινητοποίηση από τα 100 χλμ./ώρα με την επέμβαση του ABS να είναι διακριτική.