Η σέλα σε τοποθετεί «πάνω» και όχι «μέσα» στη μοτοσυκλέτα στοιχείο που ενισχύει την scrambler φιλοσοφία, με τα γόνατα να είναι ελαφρώς λυγισμένα, εξαιτίας των ψηλά τοποθετημένων μαρσπιέ. Το εργονομικό τρίγωνο σε συνδυασμό με το πλούσιο αφρώδες της σέλας είναι τα συστατικά που προσφέρουν άνεση για ξεκούραστα χιλιόμετρα σε κάθε είδους δρόμο. Το μικρό μασκάκι συμπληρώνει αρμονικά την εικόνα, αλλά ο ρόλος του είναι πιο πολύ διακοσμητικός καθώς σε υψηλές ταχύτητες νιώθεις την πίεση του αέρα. Βέβαια, τα πολύωρα ταξίδια στην εθνική δεν είναι το νορμάλ πεδίο χρήσης μιας τέτοιας μοτοσυκλέτας. ¶νετο είναι και το κομμάτι της σέλας που αναλογεί στον συνεπιβάτη, αν και δεν υπάρχουν χειρολαβές στον στάνταρ εξοπλισμό.
Τα αναλογικά όργανα ταιριάζουν ιδανικά με τη φιλοσοφία της μοτοσυκλέτας. Θα θέλαμε δείκτη στάθμης καυσίμου.
Ο πίνακας οργάνων αποτελείται από δυο στρογγυλά, αναλογικά «ρολόγια», ταχύμετρο και στροφόμετρο με λευκό φόντο και ενδεικτικές λυχνίες στο κάτω μέρος τους. Στο όργανο του ταχυμέτρου υπάρχει μια μικρή ψηφιακή οθόνη με ολικό και μερικό χιλιομετρητή. Θα θέλαμε να υπήρχε και δείκτης στάθμης καυσίμου, για να γνωρίζεις ακριβώς πόση βενζίνη έχεις στο ρεζερβουάρ.