Ανήκει στην ευρύτερη κατηγορία των scrambler, δηλαδή είναι μεικτής χρήσης, αλλά εμφανισιακά έχει δοθεί έμφαση στο off-road κομμάτι και παραπέμπει σε enduro παλαιότερων δεκαετιών. Ο LED προβολέας είναι στρογγυλός, όπως ακριβώς αρμόζει σε τέτοιου είδους κατασκευές και έχει ένα μικρό μασκάκι από πάνω του, ενώ λίγο πιο κάτω συναντάμε το ψηλά τοποθετημένο φτερό του εμπρός τροχού. Πηγαίνοντας προς τα πίσω έχουμε το κλασικής σχεδίασης ρεζερβουάρ σε σχήμα «δάκρυ» και τη μονοκόμματη σέλα με το πολύ μικρό σκαλοπάτι μεταξύ αναβάτη και συνεπιβάτη. Τα τελικά των εξατμίσεων διαθέτουν προστατευτικά σε σχήμα number plate που δένουν αρμονικά με το υπόλοιπο σύνολο, ενώ το πίσω φτερό φιλοξενεί ένα μικρών διαστάσεων, στρογγυλό LED φωτιστικό σώμα και λειτουργεί ως βάση για τα φλας και την πινακίδα.
Μίνιμαλ το πίσω φωτιστικό σώμα. Τα δυο τελικά παράγουν απολαυστικά σκασίματα στο κλείσιμο του γκαζιού.
Η χρήση πλαστικού έχει μειωθεί στο ελάχιστο και αυτό συμβάλει στην σκληροτράχηλη εικόνα του SIX6 500 και εξαλείφει την πιθανότητα τριγμών, συντονισμών ή κραδασμών, ενώ μειώνει το κόστος επισκευής σε περίπτωση πτώσης. Το φινίρισμα και η συναρμογή των επιμέρους εξαρτημάτων κρίνεται απολύτων ικανοποιητική και η εικόνα της μοτοσυκλέτας είναι «καθαρή» με σωληνάκια και καλώδια να είναι όμορφα τακτοποιημένα.