Τι να πει κανείς, για την κορυφαία μοτοσυκλέτα της Ducati, όσον αφορά την εμφάνιση. Πραγματικά σε αποσβολώνει! Απίστευτη δουλειά από τους σχεδιαστές της Ducati...

Τι να πει κανείς, για την κορυφαία μοτοσυκλέτα της Ducati, όσον αφορά την εμφάνιση. Πραγματικά σε αποσβολώνει! Απίστευτη δουλειά από τους σχεδιαστές της Ducati...

Τι να πει κανείς, για την κορυφαία μοτοσυκλέτα της Ducati, όσον αφορά την εμφάνιση. Πραγματικά σε αποσβολώνει! Απίστευτη δουλειά από τους σχεδιαστές της Ducati...

Τι να πει κανείς, για την κορυφαία μοτοσυκλέτα της Ducati, όσον αφορά την εμφάνιση. Πραγματικά σε αποσβολώνει! Απίστευτη δουλειά από τους σχεδιαστές της Ducati...

Νέες είναι οι δαγκάνες Stylema της Brembo, που σχεδιάστηκαν ειδικά για την Panigale V4

Ηλεκτρονικά ελεγχόμενο και στην παραδοσιακή θέση, το αμορτισέρ της Ohlins

Απρόσμενα άνετη για Superbike αλλά και για Ducati, η σέλα που θυμίζει street μοτοσυκλέτα δρόμου!

Η καλύτερη από τις οθόνες του συγκριτικού. Ξεχωρίζει λόγω μεγέθους και πληρότητας ενδείξεων.

Η θέση οδήγησης της V4 είναι εξαιρετικά μελετημένη όσον αφορά την εργονομία. Οι πολλαπλοί διακόπτες, το γυμνό αλουμίνιο στο headstock και η μικρή ζελατίνα θυμίζουν μαχητικό αεροσκάφος.

Panigale V4 S

Σειρά είχε η δεύτερη V4 του συγκριτικού, αυτή που τραβούσε με ευκολία τα περισσότερα βλέμματα επάνω της. Όσο επιθετική και αν φαίνεται με την πρώτη ματιά όμως, άλλο τόσο σε εκπλήσσει με την θέση οδήγησης που μοιάζει τουριστική σε σχέση με την ακραία Aprilia.   Αυτό μόνο κακό δεν είναι. Αντιθέτως, σε βοηθά να προσαρμοστείς γρήγορα στην μοτοσυκλέτα και να επικεντρωθείς στην οδήγηση, καθώς βρίσκονται όλα ακριβώς εκεί που θέλεις. Δεν χρειάστηκαν πολλά μέτρα για να νιώσουμε την δύναμη του Desmosedici Stradale (έτσι ονομάζεται ο V4 κινητήρας 1.103 κ.εκ) που πραγματικά είναι από άλλο πλανήτη, με απόδοση που ξεφεύγει από τα δεδομένα των υπόλοιπων 1.000αριών. 

Η επιλογή του V4 έκανε την μοτοσυκλέτα πολύ πιο φιλική από την προηγούμενη Panigale, παρόλο που η καταιγιστική επιτάχυνση (σε όλο το φάσμα των στροφών) σταμάτησε το κοντέρ στα 289 χλμ/ώρα (που μάλλον είναι ρεκόρ πίστας, αλλά ποιος ασχολείται..) πριν τα φρένα για την Κ1.. Η απόκριση μπορεί να μην είναι τόσο γλυκιά όσο στην RSV4, όμως σε καμία περίπτωση δεν είναι απότομη, αφήνοντας να εκμεταλλευτείς πλήρως τις δυνατότητές της. 

Το χαμηλό βάρος την κάνει να αλλάζει πορεία με χαρακτηριστική ευκολία και οι ημιενεργητικές αναρτήσεις 2ης γενιάς της Ohlins δίνουν έναν αξιόπιστο μπούσουλα για να κινηθείς γρήγορα. Όταν θελήσεις να κατεβάσεις  χρόνους μπορείς να τις  ρυθμίσεις χειροκίνητα μέσα από το πλήρες μενού για να φέρεις την V4 S ακριβώς στα μέτρα σου. Εκεί θα βρεις και τις ρυθμίσεις για τα υπόλοιπα ηλεκτρονικά βοηθήματα που όπως έχουμε αναφέρει και στην δοκιμή του προηγούμενου τεύχους περιλαμβάνουν κυριολεκτικά τα πάντα και λειτουργούν εξαιρετικά όπως και τα φρένα της Brembo που επιβράδυναν άμεσα τη μοτοσυκλέτα χωρίς κουνήματα κλπ. 

Βαθμολογία: 
Φρένα: 10/10
Επιδόσεις: 10/10
Αναρτήσεις-συμπεριφορά: 9/10
Ηλεκτρονικά: 10/10
Value for money: 7/10
Fun to ride: 9/10

Χρόνος στην πίστα: 1.27.678
Τιμή: 31.700 ευρώ