Σχεδιαστική μεταμόρφωση για το Fireblade! Η Honda αλλάζει άρδην την εμφάνιση της κορυφαίας μοτοσυκλέτας της και την κάνει απίστευτα μαζεμένη σε διαστάσεις.

Σχεδιαστική μεταμόρφωση για το Fireblade! Η Honda αλλάζει άρδην την εμφάνιση της κορυφαίας μοτοσυκλέτας της και την κάνει απίστευτα μαζεμένη σε διαστάσεις.

Σχεδιαστική μεταμόρφωση για το Fireblade! Η Honda αλλάζει άρδην την εμφάνιση της κορυφαίας μοτοσυκλέτας της και την κάνει απίστευτα μαζεμένη σε διαστάσεις.

Σχεδιαστική μεταμόρφωση για το Fireblade! Η Honda αλλάζει άρδην την εμφάνιση της κορυφαίας μοτοσυκλέτας της και την κάνει απίστευτα μαζεμένη σε διαστάσεις.

Η έκδοση RR της Fireblade εξοπλίζεται με περιφερειακά της Tokico και Showa, σε φρένα και αναρτήσεις αντίστοιχα.

Το τελικό της εξάτμισης είναι φτιαγμένο από τιτάνιο και είναι ένα από τα πιο διακριτικά εργοστασιακά τελικά, της εποχής Euro 4.

Γνώριμη Honda είναι η εργονομία της CBR1000RR, που εξασφαλίζει την άνεση χωρίς να θυσιάζει την σπορ αίσθηση.

Ολοκαίνουργια και ιδιαίτερα προσεγμένη είναι η TFT οθόνη του CBR, που την φέρνει στο ίδιο επίπεδο με τον ανταγωνισμό.

Honda CBR 1000RR

Οι φήμες οργιάζουν για το μελλοντικό V4 της Honda, όμως προς το παρόν το Ιαπωνικό εργοστάσιο επιμένει στον 4κύλινδρο σε σειρά κινητήρα, εξελίσσοντας μια μοτοσυκλέτα η οποία όπως έχει αποδειχθεί έχει σωστή βάση. Μπορεί να υστερεί ελαφρώς σε απόλυτα νούμερα ιπποδύναμης σε σχέση με τον ανταγωνισμό, αλλά μερικοί ίπποι δεν είναι ικανοί να μειώσουν την αποτελεσματικότητα του συνόλου. Κλασσική Honda όσον αφορά την εργονομία και την ευκολία οδήγησης, έχει γλυκιά λειτουργία και δύναμη που διαρκεί μέχρι τον κόφτη. 

Η βασική έκδοση που είχαμε στη διάθεσή μας δεν διαθέτει τα εντυπωσιακά περιφερειακά ή τον εξοπλισμό της SP και των υπόλοιπων μοντέλων του συγκριτικού, όμως οι χρόνοι δείχνουν ότι στην πράξη τα καταφέρνει εξίσου καλά. Έχει βελτιωθεί σε όλους τους τομείς σε σχέση με την προηγούμενη γενιά και πλέον έχει τα απαραίτητα ηλεκτρονικά βοηθήματα που την καθιστούν ανταγωνιστική. Η μόνη εμφανής έλλειψη είναι το Shifter, ειδικά όταν ακριβώς πριν έχεις οδηγήσει μοτοσυκλέτες κορυφαίες σε αυτόν τον τομέα. 

Με την CBR 1000RR δεν δυσκολεύεσαι να κινηθείς γρήγορα, καθώς χωρίς να ξεχωρίζει κάπου έχει τον τρόπο να τα κάνει όλα σωστά. Ακόμα και η αεροδυναμική της προστασία επαρκεί, παρά το μικροσκοπικό φαίρινγκ. Θα μπορούσε να έχει ακόμα καλύτερα αποτελέσματα εάν τα φρένα που είχαν δυνατό δάγκωμα δεν αδικούνταν από το ABS το οποίο επενέβαινε στο τέλος της ευθείας μεγαλώνοντας την απόσταση φρεναρίσματος.

Βαθμολογία: 
Φρένα: 7/10
Επιδόσεις: 8/10
Αναρτήσεις-συμπεριφορά: 8/10
Ηλεκτρονικά: 6/10
Value for money: 7/10
Fun to ride: 8/10

Χρόνος στην πίστα: 1.27.913
Τιμή: 21.190 ευρώ

YAMAHA: Tenere 700 με 700E δώρο Αξεσουάρ

HONDA: Δείτε τι προσφορές ισχύουν!