Μια (τουλάχιστον) αναμνηστική φωτογραφία επιβάλλεται μετά το τέλος της ημέρας στην πίστα...

Ευχαριστούμε θερμά τα καταστήματα Perko, Wheelcity και Wolf Racing για την βοήθειά τους στην πραγματοποίηση του συγκριτικού.

H ομάδα το διασκέδασε για τα καλά στο συγκριτικό και τι καλύτερο να το αποτυπώσουμε, από μια φωτογραφία.

Συμπέρασμα

Ό,τι και να πει κανείς για αυτές τις μοτοσυκλέτες είναι λίγο. Λίγοι είναι επίσης αυτοί που μπορούν να φέρουν στα όριά του κάποιο από τα παραπάνω μοντέλα, αφού για να το κάνεις πρέπει να είσαι τουλάχιστον αγωνιζόμενος και μάλιστα γρήγορος. Σίγουρα η Panigale ξεχωρίζει λόγω της τεχνολογίας της, δικαιολογώντας έτσι και την αυξημένη τιμή απόκτησης, αφού παίζει σε δική της κατηγορία μέχρι την έλευση της έκδοσης 1.000 κυβικών. 

Η Aprilia είναι το απόλυτο εργαλείο για την πίστα χωρίς να υστερεί πουθενά και η πιο value for money επιλογή, αν σκεφτεί κανείς το επίπεδο εξοπλισμού που προσφέρει. Κορυφαία σε εξοπλισμό είναι και η R1 M που αποδεικνύεται επίσης ικανή για γρήγορο γυρολόγιο, δείχνοντας ότι μόνο τυχαία δεν είναι η επιλογή πολλών αγωνιζόμενων. Για το τέλος αφήσαμε την CBR1000RR που συνεχίζει να εξελίσσεται συμβαδίζοντας πλέον με την εποχή, όμως στη βασική της έκδοση υστερεί στον τομέα των ηλεκτρονικών βοηθημάτων. Τα δυνατά της χαρτιά είναι η ευκολία οδήγησης και η ομοιογένεια της, χαρακτηριστικά που την κάνουν πάντα μια πιθανή επιλογή στην αναζήτηση της ιδανικής Superbike.