Με ολοένα και περισσότερα scooter με adventure χαρακτήρα να κατακλύζουν την αγορά, απόρροια της αυξανόμενης δημοφιλίας τους, η Sym φέρνει στο προσκήνιο μια σκληροτράχηλη πρόταση με στοιχεία και συμπεριφορά από τον κόσμο της μοτοσυκλέτας. Στην πράξη, το ADXTG 400 συμπυκνώνει πρακτικότητα και ουσία και αυτό το καταλαβαίνεις άμεσα και από τη θέση οδήγησης αλλά και από τη συμπεριφορά του στο δρόμο. Η adventure εργονομία που υιοθετεί, τοποθετεί τον κορμό σε μια ξεκούραστη θέση, ενώ δεν γίνεται δύστροπη αν χρειαστεί να οδηγήσεις όρθιος. Δεν είναι αμιγώς enduradική αλλά είναι υπέρ του δέοντος ικανή να σε ξελασπώσει μέσα από χωμάτινες διαδρομές. Πολύ θετικό ότι το τιμόνι ρυθμίζεται σε 4 θέσεις, ενώ έχεις άπλετο χώρο να βάλεις τα πόδια σου στο σημείο που σε βολεύει, χάρη στις μεγάλες σε μήκος και πλάτος πλατφόρμες. Η Sym έχει κάνει εξαιρετική δουλειά στο στήσιμο του ADXTG, καθώς έχει εστιάσει στη συγκέντρωση των μαζών χαμηλά, βλέπε κινητήρα, μπαταρία και ρεζερβουάρ ενώ έχει πετύχει άρτια κατανομή βάρους 50:50. Αυτό είναι κάτι που εισπράττεις στον χειρισμό του μοντέλου, καθώς σε κάθε ελιγμό σε κάθε απότομη αλλαγή κατεύθυνσης, το ADXTG σου επιστρέφει κατευθυντικότητα και ευελιξία γεμίζοντας σε με εμπιστοσύνη. Ο σχεδιασμός του πλαισίου, η μεγάλη διαδρομή των αναρτήσεων και η ικανοποιητική απόσταση από το έδαφος αυξάνουν τις δυνατότητες του scooter όταν χρειαστεί να περάσεις από κακοτράχαλα εδάφη. Παράλληλα το ABS διαθέτει off-road επιλογή για απενεργοποίηση του στον πίσω τροχό και μικρότερη παρέμβαση στον εμπρός, ενώ και το traction control μπορεί να απενεργοποιηθεί πλήρως. Όσο πιέζεις το ADXTG στο χώμα τόσο το εμπιστεύεσαι, με το ανεστραμμένο πιρούνι των 41 χιλιοστών και το μονό αμορτισέρ με μοχλικό να καταπίνουν κάθε ανωμαλία του εδάφους αδιαμαρτύρητα. Σε σκληρό έδαφος μπορεί να τερματίσουν αλλά ας μην ξεχνάμε τη φύση του TG που κάθε άλλο παρά enduro λογίζεται. Στο κομμάτι της καθημερινότητας, το ADXTG τα καταφέρνει περίφημα. Ευέλικτο αλλά σοβαρό στις αντιδράσεις του, συναινεί σε κάθε επιθυμία του οδηγού του, με τον κινητήρα να κάνει ακριβώς ότι υπόσχεται. Ραφιναρισμένος σε λειτουργία απόρροια του διπλού αντικραδασμικού άξονα και με το σύστημα μεταβλητού χρονισμού Hyper-VVS -ενεργοποιείται στις 5.500σαλ.- να δίνει το κάτι παραπάνω σε αίσθηση και επιδόσεις. Με μια ελαφριά υστέρηση στην αρχική σύμπλεξη, το ADXTG 400 επιταχύνει ζωηρά από στάση και φτάνει τα πρώτα 100χλμ./ώρα σε 8,7δ. Συνεχίζει χωρίς κομπιάσματα μέχρι τα 130, από εκεί και πάνω ανεβάζει πιο ράθυμα μέχρι την τελική των 140+ χιλιομέτρων και ανεξάρτητα από τις δονήσεις της εύκαμπτης ζελατίνα, η ποιότητα κύλισης είναι υποδειγματική σε κάθε περίπτωση. Στις ενδιάμεσες ρεπρίζ, η πλούσια ροπή από τις χαμηλομεσαίες εξαφανίζει τα 213 κιλά με το 50-100 να ολοκληρώνεται σε 6,2δ. Η σωστή κατανομή βάρους ανοίγει την όρεξη για παιχνίδια σε καμπυλωτές διαδρομές, με το ADXTG να πλαγιάζει αβίαστα στην είσοδο της στροφής, ενώ το μοχλικό της ανάρτησης σε συνδυασμό με το μεγάλο μεταξόνιο κρατάνε την ουρά κολλημένη και προσφέρουν σταθερότητα ακόμα και στο όριο. Εντυπωσιακή είναι και η αποτελεσματικότητα του συστήματος πέδησης, καθώς η προοδευτική λειτουργία συνοδεύεται από αρκετή δύναμη σε κάθε επιβράδυνση. Το ADXTG χρειάζεται μόλις 41,6 μέτρα για να ακινητοποιηθεί πλήρως από τα 100 χλμ./ώρα, που είναι η καλύτερη επίδοση της κατηγορίας και «χτυπάει» ακόμα και αυτές των μοτοσυκλετών.