Κινητήρας

Κινητήρας
3 Φωτογραφίες »

Σχεδιασμένος από λευκό χαρτί και τοποθετημένος κεντρικά στο πλαίσιο, ο μονοκύλινδρος κινητήρας των 399κ.εκ. διαθέτει πρωτοποριακό σύστημα Hyper-VVS το οποίο μεταβάλλει τον χρονισμό αλλά και το βύθισμα των βαλβίδων εισαγωγής και συνδυάζει τις επιδόσεις με την οικονομία καυσίμου. Ενεργοποιείται στις 5.500σαλ. αφού εξετάσει διάφορες παραμέτρους που αφορούν τον κινητήρα και την θερμοκρασία του, καθώς και την θέση του γκαζιού. Αποδίδει 35 ίππους στις 7.000σαλ. με μέγιστη ροπή 3,8kg-m στις 5.500σαλ. με το 90% αυτής να αποδίδεται μόλις στις 4.500σαλ. και έχει ραφιναρισμένη λειτουργία απόρροια του διπλού αντικραδασμικού άξονα. Το μοτέρ διαθέτει διπλή αντλία λαδιού για καλύτερη λίπανση σε κάθε συνθήκη, ενώ το  CVT κιβώτιο συνεργάζεται με πολύδισκο αυτόματο συμπλέκτη και αλυσίδα στην τελική μετάδοση. Η μέση τιμή κατανάλωσης κυμαίνεται στα 4,8 λ./100χλμ., ενώ το νούμερο αυτό πέφτει στα 4,6 λίτρα σε συνθήκες ταξιδιού.

 

Επιδόσεις  
0 - 50 (δευτερόλεπτα) 2,7
0 - 100 (δευτερόλεπτα) 8,7
50 - 100 (δευτερόλεπτα) 6,2
100 - 0 (μέτρα) 41,6

Σελίδα 1Sym ADXTG 400 - Test
Σελίδα 2Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά

Moto Traffic ΑΡΝΑΟΥΤΟΓΛΟΥ - ΣΙΑΦΑΚΑΣ: Νέα μοντέλα & γνήσια ανταλλακτικά SYM-DAYTONA

MOTOTREND
BEST BUY