Το ολοκαίνουργιο ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο τύπου μοτοσυκλέτας χρησιμοποιεί τον κινητήρα ως ενεργό μέρος του, τοποθετημένο στο κέντρο για καλύτερη κατανομή βάρους. Η διάταξη αυτή θυμίζει χωροδικτύωμα και επέτρεψε στο φιλτροκούτι να τοποθετηθεί ψηλότερα κάτι που σημαίνει λιγότερη σκόνη και πιο φρέσκος κρύος αέρας φτάνει στην εισαγωγή. Το αλουμινένιο ψαλίδι είναι 20% πιο μακρύ σε σχέση με του Maxsym TL, με το βάρος του να παραμένει στα 7 κιλά, ανταποκρινόμενο καλύτερα στις αυξημένες καταπονήσεις. Το μπροστινό σύστημα ανάρτησης χρησιμοποιεί δύο τιμονόπλακες αλουμινίου και ανεστραμμένο πιρούνι 41χιλ., ενώ το πίσω αμορτισέρ είναι κεντρικά τοποθετημένο και φέρει μοχλικό. Οι διαδρομές τους είναι 140 χιλιοστά και 115 χιλιοστά αντίστοιχα και μαζί με τη συνολική απόσταση των 160 χιλιοστών από το έδαφος επιβεβαιώνουν την off-road φιλοσοφία του ADXTG. Την πέδηση αναλαμβάνουν ένας δίσκος 275χιλ. με ακτινική τετραπίστονη δαγκάνα μπροστά και ένας δίσκος 233χιλ. με διπίστονη δαγκάνα πίσω. Το σύστημα ABS 10.3MB της Bosch με επιλογή λειτουργίας Off-Road επιτρέπει την απενεργοποίηση του στον πίσω τροχό και τη μειωμένη παρέμβαση στο μπροστινό, προσφέροντας στον αναβάτη μεγαλύτερο έλεγχο της πέδησης. Παράλληλα, δυνατότητα απενεργοποίησης έχει και το traction control για μεγαλύτερο έλεγχο στις χωμάτινες διαδρομές. Οι αλουμινένιες ζάντες των 15 και 14 ιντσών ντύνονται με ελαστικά διαστάσεων 120/70 και 150/70 εμπρός και πίσω αντίστοιχα, ενώ το συνολικό βάρος βρίσκεται στα 213 κιλά με γεμάτο το ρεζερβουάρ των 13 λίτρων.