Τεχνικά χαρακτηριστικά Σχολιάστε BEST MOTO BY LS2: ΨΗΦΙΣΤΕ ΚΑΙ ΚΕΡΔΙΣΤΕ ΔΩΡΑ ΑΞΙΑΣ 30.000€ >> Διαβάστηκε από 6.491 αναγνώστες Ημερομηνία δημοσίευσης: 12/02/2025 <<< Προηγούμενη σελίδα12345678 Κινητήρας Τύπος 4T, 1K, Υ/Ψ Κυβισμός (κ.εκ.) 399 Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 83 Χ 73,8 Συμπίεση (:1) Δ/Α Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) 35/7000 Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) 3,8/5500 Τροφοδοσία Ηλ.Ψεκασμός Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) 13 Κατανάλωση (Μέση λτ./100χλμ.) 4,8 Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 140+ Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα Τύπος Ατσάλινο σωληνωτό Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις Ανεστραμμένο πιρούνι 41χιλ Διαδρομή (χλστ.) 140 Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις Μονο αμορτισέρ, ΠΕ Διαδρομή (χλστ.) 115 Φρένα Ε (χλστ.) Δ/275, 4Ε, ABS Φρένα Π (χλστ.) Δ/233, 2Ε, ABS Τροχοί - Ελαστικά Ελαστικό Ε 120/70-15 Ελαστικό Π 150/70-14 Διαστάσεις / Βάρος Μήκος (χλστ.) 2166 Πλάτος (χλστ.) 920 Μεταξόνιο (χλστ.) 1535 ΄Ύψος σέλας (χλστ.) 790 Βάρος (κιλά) 213 Εξοπλισμός ABS / Ρυθμ. Ν/Ν Τraction Control / Ρυθμ. Ν/Ν Στροφόμετρο Ν Immobilizer Ν Yπολογιστής ταξιδιού Ν Μερικός χιλιομετρητής Ν Ένδειξη βενζίνης Ν Δείκτης θερμοκρασίας Ν Θερμοκρασία περιβάλλοντος Ν Ζελατίνα / Ρυθμ. Ν/Ν Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ Ν/Ν Πλάγιο σταντ Ν Κεντρικό σταντ Ν Χειρολαβές / Σχάρα Ν/Ο Ρυθμιζόμενες αναρτησεις Ε/Π Ο/Ν <<< Προηγούμενη σελίδα12345678Σελίδα 1Sym ADXTG 400 - TestΣελίδα 2Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευήςΣελίδα 3Ανεση – ΕργονομίαΣελίδα 4ΚινητήραςΣελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – ΦρέναΣελίδα 6Στο δρόμοΣελίδα 7Η άποψή μαςΣελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά