Ως γνήσιος εκπρόσωπος της κατηγορίας των νεορετρό μοτοσυκλετών, το Leoncino, αποπνέει μια αύρα νοσταλγίας θυμίζοντάς μας τις βασικές αρχές του μοτοσυκλετισμού, αφού δεν υπάρχει τίποτα περιττό επάνω της και τα διακοσμητικά στοιχεία είναι ελάχιστα. Ποιοτικά η μοτοσυκλέτα βρίσκεται σε πολύ υψηλό επίπεδο και αυτό έχει ιδιαίτερη αξία αν αναλογιστούμε την προσιτή τιμή της. Το φινίρισμα και η συναρμογή των επιμέρους εξαρτημάτων δεν αφήνουν κανένα δικαίωμα για αρνητική κριτική. Το μεταβλητής διατομής τιμόνι είναι αρχοντικά φαρδύ και τοποθετεί το σώμα σε όρθια θέση με ελαφριά κλίση προς τα εμπρός. Το αποτέλεσμα είναι να σχηματίζεται ιδανικός μοχλός που κάνει παιχνιδάκι την άμεση αλλαγή κατεύθυνσης. Το σύνολο που κινεί το Leoncino ένας δικύλινδρος εν σειρά, υδρόψυκτος, τετραβάλβιδος κινητήρας 499,6 κυβικών εκατοστών που αποδίδει 47,6 ίππους (ακριβώς στο όριο του διπλώματος Α2) στις 8.000 σ.α.λ. και 4,6 κιλά ροπής στις 4.500 σ.α.λ.
Το Leoncino είναι μια πολύ ισορροπημένη μοτοσυκλέτα που σε κερδίζει αμέσως με τη φιλικότητά της μόλις κάνεις τα πρώτα χιλιόμετρα. Μέσα στην πόλη η χαμηλή σέλα είναι πολύτιμος σύμμαχος, ενώ ο κινητήρας απλά υπακούει στις προσταγές και τις ορέξεις σου. Είτε θέλεις να κινηθείς χαλαρά και οικονομικά είτε να πετάγεσαι σβέλτα από φανάρι σε φανάρι, είναι έτοιμος και ικανός να ανταποκριθεί. Το «λιονταράκι» δείχνει τα δόντια του μόλις βρεθεί σε επαρχιακό οδικό δίκτυο. Είναι ιδιαίτερα ευέλικτο και αλλάζει γρήγορα κατεύθυνση χάρη στην προσεκτικά μελετημένη γεωμετρία του και το φαρδύ τιμόνι που προσφέρει πολύ καλό μοχλό. Τα ελαστικά της Pirelli εμπνέουν εμπιστοσύνη και προσφέρουν μεγάλα περιθώρια πρόσφυσης, ενώ ο αναβάτης δεν χορταίνει να ανεβάζει τις στροφές του κινητήρα.
Έβαλες αρθρογράφος το leoncino και δεν έβαλες την κορυφή το triumph bonneville t100;
Απάντηση: Τα μοντέλα του αφιερώματος είναι αυτά με τις περισσότερες ταξινομήσεις, ανά κατηγορία.