Χωρίς να κοστίζει μια περιουσία μπορεί να σε πάει παντού, από τα στενά της πόλης μέχρι τα πιο δύσβατα χωμάτινα μονοπάτια με την ίδια ευκολία, συνεχίζοντας επάξια τη φήμη του θρυλικού ονόματος. Σχεδιαστικά η Yamaha δεν ήθελε μια ανάλατη On-Off εικόνα, αλλά μια πραγματική χωμάτινη όψη με εμφανείς επιρροές από τα Rally, έκδηλη σε κάθε σπιθαμή του μοντέλου. Η επίπεδη σέλα είναι σχετικά σκληρή όπως αρμόζει στον χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας και βρίσκεται στα 875 χιλ από το έδαφος, χωρίς να εμποδίζει τα πόδια να πατήσουν κάτω λόγω του μικρού της πλάτους. Ο δικύλινδρος εν σειρά CP2 689 κυβικών, αποδίδει 73 ίππους στις 9.000 σ.α.λ και ταιριάζει γάντι στο νέο Tenere. Ο συγκεκριμένος κινητήρας σε κερδίζει με την γραμμική λειτουργία, την ροπάτη απόδοση αλλά και την απλότητά του, κάτι που σημαίνει ότι το Tenere 700 δεν διαθέτει ηλεκτρονικό γκάζι, χάρτες απόδοσης και traction control.
Ελαφρύ σε αίσθηση και πειθήνιο στις εντολές, είναι ευέλικτο στις αλλαγές κατεύθυνσης αλλά παράλληλα σταθερό ακόμα και σε γρήγορες καμπές, χωρίς τάσεις πλεύσεις όπως θα περίμενε κανείς κοιτάζοντας τις μεγάλες διαδρομές των αναρτήσεων. Έτσι μπορείς να κινηθείς σε γρήγορους ρυθμούς ακόμα και με τα ελαστικά μεικτής χρήσης της Pirelli. Σε πιο άγριο έδαφος, το σωστό ζύγισμα και το μικρό βάρος του Tenere σου θυμίζουν γιατί φτιάχτηκε αυτή η μοτοσυκλέτα. Σύμμαχό σου θα έχεις τον εκπληκτικό κινητήρα ο οποίος έχει πάντα αποθέματα ροπής επιτρέποντάς σου να ντριφτάρεις έχοντας απόλυτη αίσθηση για την πρόσφυση του πίσω τροχού ή να σουζάρεις ακόμα και στο χώμα, αυξάνοντας έτσι τον παράγοντα διασκέδασης.
Έβαλες αρθρογράφος το leoncino και δεν έβαλες την κορυφή το triumph bonneville t100;
Απάντηση: Τα μοντέλα του αφιερώματος είναι αυτά με τις περισσότερες ταξινομήσεις, ανά κατηγορία.