Το νέο ΤMAX 560 βελτιώθηκε, μεγάλωσε σε κυβικά και αποτελεί για μια ακόμα φορά σημείο αναφοράς στην κατηγορία. Φυσικά η μεγαλύτερη αλλαγή έχει να κάνει με τον κινητήρα του μοντέλου, ο οποίος αγγίζει πλέον τα 560 κυβικά εκατοστά. Η διάμετρος των κυλίνδρων αυξήθηκε κατά 2 χιλιοστά, ενώ τα έμβολα και οι μπιέλες του κινητήρα είναι νέα. Ωστόσο, το βάρος των εσωτερικών εξαρτημάτων αυξήθηκε μόλις κατά 1%. Ο νέος κινητήρας έχει αυξημένη την ισχύ κατά 3,5% και την ροπή κατά 6%, με την απόδοση να ανέρχεται στους 47,6 ίππους στις 7.500σ.α.λ με μέγιστη ροπή 5,7 kg-m στις 5.250 σ.α.λ. Ο ιμάντας της CVT μετάδοσης είναι νέος και το σύστημα ελέγχου της μετάδοσης έχει υποστεί αλλαγές, με στόχο την ευκολότερη και πιο ομαλή και άνετη οδήγηση με χαμηλές ταχύτητες. Παράλληλα, το σύστημα της εξάτμισης έχει τροποποιηθεί ώστε ο παραγόμενος ήχος να είναι καλύτερος και να συμβάλλει με την σειρά του σε μία καλύτερη εμπειρία οδήγησης.
Ο κινητήρας έχει επίσης 2 χαρτογραφήσεις απόδοσης μέσω της τεχνολογίας D-Mode και traction control. Οι ρυθμίσεις της εμπρός και της πίσω ανάρτησης είναι νέες, για καλύτερη συμπεριφορά σε όλες τις συνθήκες. Στις λεπτομέρειες της σχεδίασης του μοντέλου, το TMAX 560 έχει φρεσκαριστεί ενώ η ουρά είναι ολοκαίνουργια για ακόμα πιο επιθετική εμφάνιση. Τα όργανα έχουν νέα οθόνη TFT, ενώ νέο είναι το σύστημα κλειδώματος του κεντρικού σταντ που αποτρέπει στο TMAX να «κατέβει» από αυτό, όταν ο αναβάτης το έχει κλειδώσει. Παράλληλα, το μοντέλο γίνεται διαθέσιμο και στην έκδοση TMAX Tech MAX, το οποίο φέρει ως επιπλέον εξοπλισμό: cruise control, ηλεκτρική ζελατίνα, θερμαινόμενη σέλα και γκριπ, ρυθμιζόμενη πίσω ανάρτηση και πιρούνι σε χρυσό χρώμα.
Έβαλες αρθρογράφος το leoncino και δεν έβαλες την κορυφή το triumph bonneville t100;
Απάντηση: Τα μοντέλα του αφιερώματος είναι αυτά με τις περισσότερες ταξινομήσεις, ανά κατηγορία.