KTM 790 Adventure

    KTM 790 Adventure

    Τιμή: 11.750 ευρώ

    Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
    Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

    Επιβράδυνση 100-0: 39,7 μέτρα

    Μετά από απουσία 2 ετών, το 790 κάνει δυναμική επιστροφήστις επάλξεις. Πιστό στην Kiska φιλοσοφία, διατηρεί την χαρακτηριστική σχεδίασητου, έχει όμως ανανεωθεί με νέα εμπρός μάσκα με μεγαλύτερη και ψηλότερη ζελατίνα καιανασχεδιασμένα πλαϊνά φέρινγκ. Η σέλα ρυθμίζεται σε δύο θέσεις, 840 και 860χιλιοστά από το έδαφος, για καλύτερη εξατομίκευση στις ανάγκες του αναβάτη. Μεδύο ξεχωριστά επίπεδα, προσφέρει επαρκή χώρο για οδηγό και συνεπιβάτη αλλά το αφρώδεςτης έχει μέτρια αίσθηση, χωρίς ωστόσο να προκαλεί προβλήματα στην πολύωρηχρήση. Η TFT οθόνη των 5 ιντσών φέρει ανανεωμένο περιβάλλον χρήσης γιαευκολότερη πλοήγηση στο μενού και  ελέγχου  της πλατφόρμαςσυνδεσιμότητας με κινητό τηλέφωνο, μέσω της εφαρμογής KTM Connect. Ο υγρόψυκτοςδικύλινδρος LC8c  κινητήρας των 799 κ.εκ. διατήρησε την αρχιτεκτονική τηςπαράλληλης διάταξης των κυλίνδρων, ωστόσο η KTM προχώρησε σε ορισμένες αλλαγέςπου βελτίωσαν τον χαρακτήρα και τη λειτουργία του. Συνεχίζει νααποδίδει 95 ίππους στις 8.000σαλ και μέγιστη ροπή στις 6.500σαλ., όμωςέχει συμμορφωθεί με τις Euro 5 προδιαγραφές.

     

    Σε επίπεδο ηλεκτρονικών, το 790 Adventure φέρειτον αισθητήρα IMU 6 αξόνων, με τον οποίο εξοπλίζονται και τα 890 Adventureκαι 1290 Super Adventure, ενώ όλα τα συστήματα που διαθέτει βασίζονται σεαυτά του KTM 890 Adventure και περιλαμβάνουν Traction control με ανίχνευσηκλίσης, Cornering ABS με off-road ρύθμιση και 3 Riding modes (Road,Rain και Off-Road). Το σωστό ζύγισμα και το χαμηλό βάρος αποτελούν σοβαράπλεονεκτήματα που βοηθούν ακόμα και τους λιγότερο μυημένους, ενώ οι 95 ίπποιφτάνουν και περισσεύουν για πιο ζωηρές καταστάσεις ανεξάρτητα από το πεδίοδράσης. Το σύστημα πέδησης αποτελείται από δύο δίσκοι 320χιλ με τετραπίστονεςακτινικές δαγκάνες μπροστά και ένας δίσκος 260χιλ με διπίστονη δαγκάνα πίσω,ενώ η μονάδα cornering ABS 9.3 MP της Bosch φροντίζει για το ασφαλέςφρενάρισμα σε κάθε τερέν καθώς έχει δυνατότητα παρέμβασης μόνο στον εμπρόςτροχό (λειτουργία Off-Road) ή πλήρους απενεργοποίησης αν ο αναβάτης τοεπιθυμεί. Χαρακτηρίζεται από δύναμη, προοδευτική λειτουργία καιαποτελεσματικότητα στη συνεχόμενη πίεση, κάτι που επιβεβαιώνεται και από τηνπολύ καλή επίδοση των 39,7 μέτρων στη μέτρηση 100-0 χλμ./ώρα.

    Σελίδα 1Τα μεσαία Adventure με τα καλύτερα φρένα
    Σελίδα 2Honda Transalp 750 SP
    Σελίδα 3KTM 790 Adventure
    Σελίδα 4Suzuki V-Strom 800 DE
    Σελίδα 5Yamaha Tenere 700