Honda Transalp 750 SP

    Honda Transalp 750 SP

    Τιμή: 11.750 ευρώ

    Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
    Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

    Επιβράδυνση 100-0: 44,6 μέτρα

    Μπορεί να ήταν πολλά τα χρόνια της απουσίας του, αλλά εξίσουεντυπωσιακή είναι και η επιστροφή του. Μοντέρνο και συνάμα περιπετειώδες τοστυλ του νέου Transalp. Στο εμπρός μέρος είναι έκδηλη η ομοιότητα με τομικρότερο CB 500, λόγω του τριγωνικού LED προβολέα με τα ενσωματωμένα φώτα ημέραςDRL, ενώ από τη μέση και πίσω παραπέμπει σε Africa ειδικά στο τελείωμα τηςουράς και στο πίσω LED φωτιστικό σώμα. Η σέλα έχει πλούσιο αφρώδες υλικό καιμεγάλο μέγεθος ώστε να προσφέρει μαλακή επένδυση και σωστή στήριξη σε οδηγό καισυνεπιβάτη. Το ύψος της βρίσκεται στα 850 χιλιοστά, ενώ λεπταίνει στο εμπρόςμέρος στο σημείο που αγκαλιάζει το ρεζερβουάρ, για ευκολότερη πρόσβαση στοέδαφος.  Η έγχρωμη οθόνη TFT 5 ιντσών με αυτόματη ρύθμισηφωτεινότητας και 4 διαφορετικούς τύπους απεικόνισης, διαθέτει ενσωματωμένο σύστημαφωνητικού ελέγχου Smartphone Honda, για διαχείριση τηλεφωνικών κλήσεων,μηνυμάτων, μουσικής και πλοήγησης.

    Ο κινητήρας του Transalp είναι σχεδιασμένος από λευκόχαρτί. Δικύλινδρος 8-βάλβιδος με διαστήματα ανάφλεξης 270ο  καιχωρητικότητα 755κ.εκ., αποδίδει 92 ίππους στις 9.500σαλ και μέγιστηροπή 7,6 kg-m στις 7.250σαλ. Προσφέρει 4 προεπιλεγμένα προγράμματα οδήγησης SPORT, STANDARD, RAIN και GRAVEL συνένα πλήρως παραμετροποιήσιμο από τον αναβάτη USER mode τα οποίαμεταβάλουν ανάλογα την απόδοση και την απόκριση του. Το ηλεκτρονικό οπλοστάσιοπεριλαμβάνει 4 επίπεδα ισχύος κινητήρα (EP), 3 επίπεδα πέδησης κινητήρα (EB), 2επίπεδα ABS και 5 επίπεδα Honda Selectable Torque Control (HSTC).Το HSTC και το πίσω ABS μπορούν επίσης να απενεργοποιηθούν,ενώ το Wheelie Control είναι επίσης στάνταρ και ενσωματωμένοστο HSTC. Δυνατός κινητήρας και ελαφρύ πλαίσιο αποτελούν συστατικάεπιτυχίας για σωστή συμπεριφορά ενώ η γεωμετρία του συνόλου εξασφαλίζει ευκολίαχειρισμού και άνεση σε κάθε συνθήκη. Παράλληλα, τα φρένα που αποτελούνταιαπό διπίστονες δαγκάνες με δίσκους μαργαρίτα 310 χιλιοστών μπροστά, και δίσκοτύπου μαργαρίτα 256 χιλιοστών με δαγκάνα μονού εμβόλου πίσω, δίνουν σωστήαίσθηση και επιβραδύνουν δυνατά το Ιαπωνικό adventure χωρίς δράματα.Χαρακτηριστικά το 100-0 ολοκληρώνεται σε 44,6 μέτρα.

    Σελίδα 1Τα μεσαία Adventure με τα καλύτερα φρένα
    Σελίδα 2Honda Transalp 750 SP
    Σελίδα 3KTM 790 Adventure
    Σελίδα 4Suzuki V-Strom 800 DE
    Σελίδα 5Yamaha Tenere 700