Yamaha Tenere 700

    Yamaha Tenere 700

    Τιμή: 11.600 ευρώ

    Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
    Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

    Επιβράδυνση 100-0: 44,7 μέτρα

    Οι ομοιότητες με το project T7 και τους αγώνες Rally είναι εμφανείς όπως στους τέσσερις LED προβολείς του μπροστινού μέρους, πράγμα που σημαίνει ότι η Yamaha δεν ήθελε μια ανάλατη On-Off εικόνα, αλλά μια πραγματική χωμάτινη όψη, έκδηλη σε κάθε σπιθαμή του μοντέλου. Το στενό 16λιτρο ρεζερβουάρ, η μονοκόμματη σέλα, η αλουμινένια ποδιά, τα πίσω πλαστικά που θυμίζουν number plates και οι ακτινωτοί τροχοί 21 και 18 ιντσών, δεν αφήνουν κανένα περιθώριο αμφισβήτησης για τον χαρακτήρα του μοντέλου. Η επίπεδη σέλα είναι σχετικά σκληρή όπως αρμόζει στον χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας και βρίσκεται στα 875 χιλ από το έδαφος, χωρίς να εμποδίζει τα πόδια να πατήσουν κάτω λόγω του μικρού της πλάτους. Σίγουρα δεν είναι αυτή που θα προτιμήσουν οι χιλιομετροφάγοι, παρόλα αυτά η θέση οδήγησης δεν κουράζει, ενώ ο χώρος για δεύτερο άτομο αυξάνει το πεδίο χρήσης της μοτοσυκλέτας ακόμα και στην καθημερινή μετακίνηση. Την ενημέρωση του αναβάτη αναλαμβάνει μια κάθετα τοποθετημένη LCD οθόνη με ευανάγνωστα ψηφία και ικανοποιητικές διαστάσεις, η οποία χωρίς να εντυπωσιάζει όπως μια TFT, παρέχει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες.
     
    Ο δικύλινδρος εν σειρά CP2 των 689 κυβικών, αποδίδει 73 ίππους στις 9.000 σ.α.λ και ταιριάζει γάντι στο νέο Tenere, ειδικότερα μετά τις μικροαλλαγές που πραγματοποίησαν οι τεχνικοί της Yamaha. Ο συγκεκριμένος κινητήρας έχει καταφέρει να κερδίσει τις καρδιές των αναβατών MT-07 με την γραμμική λειτουργία, την ροπάτη απόδοση αλλά και την απλότητά του, κάτι που σημαίνει ότι και το Tenere 700 δεν διαθέτει ηλεκτρονικό γκάζι, χάρτες απόδοσης και traction control. Από καλή άσφαλτο μέχρι χαλικόδρομους ή δύσβατα περάσματα με πέτρες, χώμα και γκρεμούς, το Tenere αποδεικνύειι τον πολυδιάστατο χαρακτήρα του. Ελαφρύ σε αίσθηση και πειθήνιο στις εντολές, είναι ευέλικτο στις αλλαγές κατεύθυνσης αλλά παράλληλα σταθερό ακόμα και σε γρήγορες καμπές, χωρίς τάσεις πλεύσεις όπως θα περίμενε κανείς κοιτάζοντας τις μεγάλες διαδρομές των αναρτήσεων. Το σύστημα πέδησης εξοπλίζεται με δύο δίσκους 280χιλ και δαγκάνες της brembo στο μπροστινό μέρος, έναν δίσκο 245χιλ πίσω και ABS με δυνατότητα  απενεργοποίησης και καλύπτει επιτυχώς τις ανάγκες επιβράδυνσης σε όλες τις συνθήκες με τα 44,7 μέτρα για το 100-0 χλμ./ώρα, να αποτελούν μια πολύ καλή επίδοση για την κατηγορία.
     

    Σελίδα 1Τα μεσαία Adventure με τα καλύτερα φρένα
    Σελίδα 2Honda Transalp 750 SP
    Σελίδα 3KTM 790 Adventure
    Σελίδα 4Suzuki V-Strom 800 DE
    Σελίδα 5Yamaha Tenere 700