Είναι νέο και φαίνεται. Το V-Strom 800 DE ξεφεύγει στον τομέα της εμφάνισης από την πιο τουριστική φιλοσοφία των προηγούμενων μοντέλων, δείχνοντας μοντέρνο, ψηλότερο αλλά ταυτόχρονα και αρκετά πιο off-road, αντλώντας ξεκάθαρα έμπνευση από το εμβληματικό DR-Z 800 με το οποίο η Suzuki είχε συμμετάσχει στο Rally Dakar. Εκτός από τους ακτινωτούς τροχούς 21-17, έχει όλα τα απαραίτητα καλούδια που μαρτυρούν τις εκτός δρόμου ορέξεις του, ενώ τα βλέμματα επικεντρώνονται στους μικροσκοπικούς, κάθετα τοποθετημένους εξάγωνους Led προβολείς, σήμα κατατεθέν στα νέα μοντέλα της Suzuki. Η σχετικά σκληρή αλλά ευρύχωρη σέλα στηρίζει σωστά το σώμα, με το ύψος της να βρίσκεται στα 855χιλ. Ευχάριστη προσθήκη η TFT οθόνη 5΄΄ με λειτουργία ημέρας / νύκτας και απλά γραφικά χωρίς ανούσιες υπερβολές. Βέβαια όπως και στα υπόλοιπα μοντέλα της Suzuki συνεχίζει να απουσιάζει η δυνατότητα σύνδεσης με Smartphone, κάτι το οποίο ελπίζουμε να δούμε στο μέλλον καθώς πλέον είναι must. Η μεγαλύτερη αλλαγή αφορά φυσικά τον νέο κινητήρα 776 κυβικών ο οποίος δεν είναι πλέον V αλλά δικύλινδρος εν σειρά. Αποδίδει 83,1 ίππους στις 8.500 σ.α.λ με 7,9 χλγμ ροπής στις 6.800 σ.α.λ, έχοντας φυσικά σε πρώτο πλάνο τη γεμάτη απόδοση με λειτουργία που θυμίζει τον V2 κινητήρα λόγω του χρονισμού ανάφλεξης 270 μοιρών.
Στα ηλεκτρονικά βοηθήματα συναντάμε 3 διαφορετικές χαρτογραφήσεις για τον κινητήρα (Active, Basic, Comfort) που διαφέρουν μόνο ως προς την απόκριση και όχι τη μέγιστη ιπποδύναμη, traction control (STSC) 4 επιπέδων με λειτουργία G (Gravel) για οδήγηση στο χώμα και δυνατότητα απενεργοποίησης, σύστημα εύκολης εκκίνησης (Suzuki Easy Start System) , καθώς και το σύστημα υποβοήθησης χαμηλών στροφών (Low RPM Assist). Το V-Strom 800 DE , ως γνήσιο Adventure θα σου επιτρέψει να κινηθείς με την ίδια άνεση σε άσφαλτο και χώμα ώστε να πας κυριολεκτικά παντού χωρίς να χρειάζεται να το σκεφτείς δύο φορές, ενώ ο κινητήρας αποδεικνύει και πάλι ότι είναι ένας από τους βασικότερους λόγους που η μοτοσυκλέτα είναι το ίδιο ικανή σε κάθε πεδίο χρήσης. Την πέδηση αναλαμβάνει η Nissin με τετραπίστονες δαγκάνες και δύο δίσκους 310χιλ στο εμπρός μέρος και έναν δίσκο 260χιλ με μονοπίστονη δαγκάνα πίσω, ενώ το ABS διαθέτει 2 επίπεδα λειτουργίας καθώς και δυνατότητα απενεργοποίησης για τον πίσω τροχό. Πολύ καλά σε λειτουργία και απόδοση τα φρένα, με τη διαδικασία επιβράδυνσης 100-0 χλμ./ώρα να ολοκληρώνεται σε 40 μέτρα.