Aνεση – Εργονομία - Πρακτικότητα
Aνεση – Εργονομία - Πρακτικότητα
Aνεση – Εργονομία - Πρακτικότητα
Aνεση – Εργονομία - Πρακτικότητα
Aνεση – Εργονομία - Πρακτικότητα
Aνεση – Εργονομία - Πρακτικότητα
Aνεση – Εργονομία - Πρακτικότητα
  • Aνεση – Εργονομία - Πρακτικότητα
  • Aνεση – Εργονομία - Πρακτικότητα
  • Aνεση – Εργονομία - Πρακτικότητα
  • Aνεση – Εργονομία - Πρακτικότητα
  • Aνεση – Εργονομία - Πρακτικότητα
  • Aνεση – Εργονομία - Πρακτικότητα
  • Aνεση – Εργονομία - Πρακτικότητα

Aνεση – Εργονομία - Πρακτικότητα

Σε ένα επαγγελματικό όχημα πρέπει να δίνεται ιδιαίτερη προσοχή στην άνεση του αναβάτη, ο οποίος θα χρειαστεί να περάσει καθημερινά πολλές ώρες στο δρόμο. Το DF τα πηγαίνει περίφημα σε αυτό τον τομέα με τη σέλα να έχει πλούσιο και μαλακό αφρώδες. Η απόστασή της από το έδαφος είναι χαμηλή και πατάς με ευκολία τα δυο πόδια κάτω, αλλά επίσης χαμηλή είναι και η απόσταση από το πάτωμα, οπότε τα γόνατα σε αναβάτες υψηλού αναστήματος θα λυγίζουν λίγο περισσότερο από το ιδανικό, χωρίς όμως αυτό να γίνεται ενοχλητικό.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Η πρακτικότητα είναι απόλυτη προτεραιότητα σε ένα τέτοιου είδους όχημα και το DF παίρνει άριστα σε αυτό τον τομέα διαθέτοντας δυο σχάρες με την πίσω να μπορεί να φιλοξενήσει όλους τους τύπους κουτιών, επίπεδο πάτωμα και φαρδύ γάντζο στην ποδιά. Εκεί, υπάρχει ακόμα ανοιχτός αποθηκευτικός χώρος και θύρα USB, για τη φόρτιση κινητού ή συσκευής πλοήγησης. Στο σημείο αυτό αξίζει να αναφέρουμε ότι το DF είναι διαθέσιμο και σε πολιτική έκδοση με σέλα συνεπιβάτη και μικρή σχάρα στο πίσω μέρος. Κάτω από τη σέλα βρίσκονται οι μπαταρίες, αλλά περισσεύει λίγος χώρος για τον φορτιστή ή άλλα μικροαντικείμενα και έγγραφα. Όλες οι απαραίτητες πληροφορίες φτάνουν σε μια εντυπωσιακού μεγέθους έγχρωμη LCD οθόνη 12 ιντσών με ταχύμετρο, επίπεδο φόρτισης μπαταρίας, επιλεγμένο mode λειτουργίας, ολικό και μερικό χιλιομετρητή, με τον τελευταίο να είναι κάπως δυσδιάκριτος.       
 

Σελίδα 1Test EMW DF Cargo
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Aνεση – Εργονομία - Πρακτικότητα
Σελίδα 4Κινητήρας – Μπαταρία
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Συμπέρασμα
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά