Στο κέντρο του πίσω τροχού είναι τοποθετημένος ένας brushless ηλεκτροκινητήρας διπλής ισχύος με μέγιστη απόδοση 4.800 Watt και μπορείς να επιλέξεις μεταξύ 3 mode λειτουργίας που διαφοροποιούνται ως προς την τελική ταχύτητα που περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 30, 60 και 85 χλμ. / ώρα αντίστοιχα. Πολύ χρήσιμη κατά το παρκάρισμα ή στις μανούβρες με το scooter φορτωμένο είναι η ύπαρξη όπισθεν που ενεργοποιείται εύκολα κρατώντας πατημένο το αντίστοιχο κουμπί και ανοίγοντας το γκάζι.
Τo DF τόσο στην πολιτική όσο και την επαγγελματική έκδοση μπορεί να δεχθεί δυο μπαταρίες 72V χωρητικότητας 40Ah, όπως το scooter της δοκιμής που είχαμε στα χέρια μας. Χωρίς ιδιαίτερα οικονομική οδήγηση και χρησιμοποιώντας αποκλειστικά το mode 3 με την υψηλότερη τελική πετύχαμε αυτονομία κοντά στα 80 χιλιόμετρα ανά μπαταρία, που σημαίνει ότι τα 200 που ανακοινώνει η εταιρεία είναι ένα εφικτό νούμερο υπό προϋποθέσεις. Οι δυο μπαταρίες δεν είναι συνδεδεμένες ταυτόχρονα στο scooter που σημαίνει ότι αν αδειάσει η μια, πρέπει να σταματήσεις, να την αποσυνδέσεις και να συνδέσεις την άλλη. Οι μπαταρίες είναι αποσπώμενες και μπορούν να φορτιστούν σε οποιαδήποτε οικιακή πρίζα, ενώ αν υπάρχει παροχή ρεύματος στο γκαράζ δεν χρειάζεται να τις αφαιρέσεις από το scooter. Η φόρτιση μιας μπαταρίας ολοκληρώνεται σε περίπου 5 ώρες και κοστίζει λιγότερο από 0,5 ευρώ συμβάλλοντας έτσι στη διατήρηση του λειτουργικού κόστους του επαγγελματία χαμηλά, μεγιστοποιώντας το κέρδος του.