Στο δρόμο

    Στο δρόμο

    Το πρώτο πράγμα που σε εντυπωσιάζει μόλις κάτσεις στη σέλα του είναι ευρυχωρία, καθώς ακόμα και αναβάτες άνω του 1,80 έχουν άφθονο χώρο για τα πόδια και δεν θα αισθανθούν ποτέ στριμωγμένοι. Ανοίγοντας το γκάζι, το scooter επιταχύνει σβέλτα και αβίαστα ανεξάρτητα από την κλίση του οδοστρώματος και την ύπαρξη φορτίου, ενώ διατηρεί την ταχύτητά του ακόμα και σε έντονη ανηφόρα χωρίς μεγάλες διακυμάνσεις. Η ανάλαφρη αίσθηση και το μεγάλο κόψιμο του τιμονιού χαρίζουν στο DF ευελιξία παπιού για να κερδίζεις χρόνο σε κάθε διαδρομή. Ο ανεμοθώρακας έχει σωστό ύψος ώστε από τους ώμους και κάτω να είσαι καλυμμένος από τα στοιχεία της φύσης, ενώ το υψηλότερο σημείο του βρίσκεται κάτω από το επίπεδοι των ματιών και δεν σου κόβει το οπτικό πεδίο. Ένα στοιχείο που μας προβλημάτισε ήταν το ότι όταν έμενες σταματημένος στο φανάρι για μερικά δευτερόλεπτα, το scooter έμπαινε αυτόματα σε parking mode και για την εκ νέου εκκίνηση έπρεπε να πατήσεις το φρένο ή το αντίστοιχο κουμπί στο τιμόνι. Η λειτουργία αυτή έχει σαν στόχο την ασφάλεια, ώστε να μην ξεκινήσει το scooter σε κάποιο τυχαίο άνοιγμα του γκαζιού, αλλά στην πράξη δεν βολεύει, καθώς μέχρι να το συνηθίσεις ανάβει το φανάρι πράσινο κι εσύ ψάχνεις κουμπιά.  

    Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
    Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

    Την ύπαρξη όπισθεν θα την εκτιμήσουν ιδιαίτερα οι επαγγελματίες όταν χρειαστεί να μανουβράρουν το scooter με μεγάλο φορτίο και είναι τόσο πρακτική που ακόμα κι εμείς τη χρησιμοποιούσαμε συχνά, αντί να μετακινούμε το DF με τα χέρια στο παρκάρισμα. Επίσης, πολύ χρήσιμα είναι τα αλαρμ, καθώς ένα τέτοιο scooter επαγγελματικής χρήσης καλείται να κάνει συχνές στάσεις. Με το scooter χωρίς φορτίο, τα πίσω αμορτισέρ είναι σκληρά και αυτό γίνεται αντιληπτό στις έντονες κακοτεχνίες του δρόμου, όμως μιλάμε για ένα επαγγελματικό όχημα που σπάνια θα είναι χωρίς φορτίο. Φορτωμένο λοιπόν, η κατάσταση αλλάζει σημαντικά και μάλιστα όσο περισσότερο το βάρος, τόσο καλύτερη γίνεται η απόσβεση των αμορτισέρ. Πολύ καλές εντυπώσεις μας άφησαν τα φρένα καθώς δεν έχουν την απότομη λειτουργία που συναντάμε σε ορισμένα ηλεκτρικά scooter. Αντιθέτως έχουν ωραία αίσθηση, είναι προοδευτικά και μπορούν να επιβραδύνουν αποτελεσματικά το scooter ακόμα και από την τελική του.  
     

    Σελίδα 1Test EMW DF Cargo
    Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
    Σελίδα 3Aνεση – Εργονομία - Πρακτικότητα
    Σελίδα 4Κινητήρας – Μπαταρία
    Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
    Σελίδα 6Στο δρόμο
    Σελίδα 7Συμπέρασμα
    Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά