Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
  • Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
  • Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

Τo DF έχει κτιστεί γύρω από ένα ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο και έχει επίσημη έγκριση τύπου ως cargo όχημα. Τόσο η εμπρός όσο και η πίσω σχάρα διαθέτουν προεξοχές για εύκολο δέσιμο αντικειμένων και ασφαλή στήριξη κουτιών μεταφοράς, ενώ η δυνατότητα φόρτωσης αγγίζει τα 150 κιλά χωρίς σε αυτά να συμπεριλαμβάνεται το βάρος του αναβάτη. Αυτό είναι εφικτό χάρη στα 4 πίσω αμορτισέρ, μια καινοτομία που πρώτη φορά συναντάμε σε scooter, τα οποία θα επιτρέψουν στον επαγγελματία να κουβαλήσει βαριά φορτία χωρίς να θυσιάζεται η ευστάθεια και η ασφαλή συμπεριφορά του scooter. Στο εμπρός μέρος έχουμε τηλεσκοπικό πιρούνι, ενώ το κομμάτι της πέδησης αναλαμβάνουν υδραυλικά δισκόφρενα και στους δυο τροχούς με συνδυασμένη λειτουργία. Οι τροχοί των 12 ιντσών φορούν ελαστικά διαστάσεων 90/90-12 και το συνολικό βάρος δεν ξεπερνά τα 105 κιλά.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

 

Σελίδα 1Test EMW DF Cargo
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Aνεση – Εργονομία - Πρακτικότητα
Σελίδα 4Κινητήρας – Μπαταρία
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Συμπέρασμα
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά

EMW: Ο ορισμός του μοτοποδηλάτου.