Το πακέτο ανάρτησης-φρένων περιλαμβάνει τηλεσκοπικό πιρούνι 33χιλι. και δίσκο 256χιλ.

    Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

    Όλα έγιναν με γνώμονα τη δυναμική οδήγηση. Το ολοκαίνουργιο ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο επέφερε μείωση του συνολικού βάρους κατά 12 ολόκληρα κιλά σταματώντας τη ζυγαριά στα 182 πλήρης υγρών. Παράλληλα μειώθηκε και το μεταξόνιο κατά 35 χιλιοστά. Το πιρούνι των 33 χιλιοστών με την υδραυλική προφόρτιση συνδυάζεται με ένα ζεύγος αμορτισέρ που διαθέτουν 7 στάδια ρύθμισης της προφόρτισης. Ένας μονός δίσκος 256 χιλιοστών μπροστά και ένας δίσκος 240 χιλιοστών πίσω, εκτελούν χρέη επιβράδυνσης, με το δικάναλο ABS της Bosch να συνεπικουρεί στις γλιστερές επιφάνειες, αυξάνοντας τα επίπεδα ασφάλειας. Τις ζάντες 6-ακτίνων τυλίγουν τα πολύ καλά Pirelli Diablo ελαστικά με διάμετρο 120/70-15 μπροστά και 140/70-14 265 πίσω.

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    • Λάμπης

      Η προστασία από τον αέρα στα πόδια είναι επαρκής ή σε δυσκολεύει; Σε σύγκριση με το j300 για παράδειγμα που είσαι αρκετά προστατευμένος.

       
    • Νικόλας

      Γιατί στη φωτογραφία με τον πίνακα οργάνων γράφει μ.ο. κατανάλωσης 6,1 λ. στα 100 χλμ. ?

       
      • Mototriti

        Απάντηση: To scooter είχε μόλις γεμισθεί με βενζίνη και μηδενιστεί (εξ ου και η γεμάτη ένδειξη βενζίνης αλλά και τα λίγα χιλιόμετρα στον μερικό χιλιομετρητή). Την στιγμή εκείνη, μιας και ο μετρητής μέσης κατανάλωσης μηδενίζει επίσης μαζί με τον μερικό χιλιομετρητή, είχαμε κάνει χιλιόμετρα με τέρμα γκάζι για λόγους δοκιμών και συνεπώς, ο μετρητής κατανάλωσης "έγραψε" περισσότερο από τον μέσο όρο. Όπως είναι φυσικό.