Με ανανεωμένη εμφάνιση, πιο μαζεμένες διαστάσεις, βελτιωμένη οδική συμπεριφορά και premium εξοπλισμό που αυξάνει τη χρηστικότητα, λέξεις όπως πρακτικότητα και ευκολία χρήσης μπαίνουν στο τσεπάκι των αρετών του Forza και το καθιστούν το κατάλληλο scooter για καθημερινή μετακίνηση. Με την κατηγορία των 300 κυβικών να είναι ιδιαίτερα απαιτητική, το Forza αναδεικνύει τις τουριστικές καταβολές του λόγω της GT φύσης του, χωρίς να υπολείπεται σε αθλητικές δυνατότητες. Μάλιστα με την προσθήκη συστήματος ελέγχου πρόσφυσης, αποτελεί ένα ασφαλέστατο scooter για νεοεισερχόμενους αναβάτες αλλά και ένα καθημερινό μέσο μετακίνησης για τους πιο έμπειρους.
Απάντηση: To scooter είχε μόλις γεμισθεί με βενζίνη και μηδενιστεί (εξ ου και η γεμάτη ένδειξη βενζίνης αλλά και τα λίγα χιλιόμετρα στον μερικό χιλιομετρητή). Την στιγμή εκείνη, μιας και ο μετρητής μέσης κατανάλωσης μηδενίζει επίσης μαζί με τον μερικό χιλιομετρητή, είχαμε κάνει χιλιόμετρα με τέρμα γκάζι για λόγους δοκιμών και συνεπώς, ο μετρητής κατανάλωσης "έγραψε" περισσότερο από τον μέσο όρο. Όπως είναι φυσικό.
Η προστασία από τον αέρα στα πόδια είναι επαρκής ή σε δυσκολεύει; Σε σύγκριση με το j300 για παράδειγμα που είσαι αρκετά προστατευμένος.
Γιατί στη φωτογραφία με τον πίνακα οργάνων γράφει μ.ο. κατανάλωσης 6,1 λ. στα 100 χλμ. ?
Απάντηση: To scooter είχε μόλις γεμισθεί με βενζίνη και μηδενιστεί (εξ ου και η γεμάτη ένδειξη βενζίνης αλλά και τα λίγα χιλιόμετρα στον μερικό χιλιομετρητή). Την στιγμή εκείνη, μιας και ο μετρητής μέσης κατανάλωσης μηδενίζει επίσης μαζί με τον μερικό χιλιομετρητή, είχαμε κάνει χιλιόμετρα με τέρμα γκάζι για λόγους δοκιμών και συνεπώς, ο μετρητής κατανάλωσης "έγραψε" περισσότερο από τον μέσο όρο. Όπως είναι φυσικό.
Τό παράκανε η honda 7000 γιά ένα 300αρι;