Ο κινητήρας είναι γνωστός από τη θητεία του στο SH, με μερικές διαφοροποιήσεις για τόνωση των χαμηλομεσαίων και βελτίωση της κατανάλωσης.

    Κινητήρας

    Το μονοκύλινδρο υδρόψυκτο 4-βάλβιδο μηχανικό σύνολο, χωρητικότητας 279 κυβικών εκατοστών που βρίσκεται στα σωθικά του Forza είναι ίδιο με αυτό που συναντάμε στο SH 300, αλλά με βελτιωμένα χαρακτηριστικά ισχύος. Η καλύτερη ροή της κεφαλής, τα μπουζί με μεγαλύτερη διάρκεια ζωής και ο αλλαγμένος χρονισμών των βαλβίδων, εκτός από τόνωση στις χαμηλομεσαίες στροφές, συντελούν σε μειωμένη κατανάλωση καυσίμου. Πράγματι στη διάρκεια της δοκιμής δεν ξεπέρασε τα 3,8 λίτρα ανά 100χλμ ακόμα και υπό συνεχή πίεση. Μια αυτονομία της τάξεως άνω των 300 χιλιομέτρων σε κάθε γέμισμα είναι απόλυτα εφικτή. Η απόδοση των 25 ίππων στις 7.000σ.α.λ και η μέγιστη ροπή των 2,8 kg-m στις 5.750 σ.α.λ σε συνδυασμό με το μειωμένο συνολικό βάρος προσφέρουν  βελτιωμένες επιδόσεις. 

    Η πιο σημαντική προσθήκη αφορά το selectable torque control το οποίο ανιχνεύει οποιαδήποτε διαφορά μεταξύ του εμπρός και πίσω τροχού και υπολογίζει το λόγο ολίσθησης πριν ελέγξει τη ροπή του κινητήρα μέσω της τροφοδοσίας καυσίμου. Μπορεί να απενεργοποιηθεί στατικά, αλλά επανέρχεται αυτόματα κάθε φορά που ο κινητήρας έρχεται στη ζωή. 


    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    • Λάμπης

      Η προστασία από τον αέρα στα πόδια είναι επαρκής ή σε δυσκολεύει; Σε σύγκριση με το j300 για παράδειγμα που είσαι αρκετά προστατευμένος.

       
    • Νικόλας

      Γιατί στη φωτογραφία με τον πίνακα οργάνων γράφει μ.ο. κατανάλωσης 6,1 λ. στα 100 χλμ. ?

       
      • Mototriti

        Απάντηση: To scooter είχε μόλις γεμισθεί με βενζίνη και μηδενιστεί (εξ ου και η γεμάτη ένδειξη βενζίνης αλλά και τα λίγα χιλιόμετρα στον μερικό χιλιομετρητή). Την στιγμή εκείνη, μιας και ο μετρητής μέσης κατανάλωσης μηδενίζει επίσης μαζί με τον μερικό χιλιομετρητή, είχαμε κάνει χιλιόμετρα με τέρμα γκάζι για λόγους δοκιμών και συνεπώς, ο μετρητής κατανάλωσης "έγραψε" περισσότερο από τον μέσο όρο. Όπως είναι φυσικό.