Η εμπρός μάσκα φέρνει στο νου έμβλημα transformers, με το κάτω μέρος του LED φωτιστικού να πλαισιώνεται από δύο μακρόστενες λωρίδες που φέρουν φώτα ημέρα DRL.

LED είναι και το φωτιστικό στο πίσω μέρος.

Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής

Το νέο Forza έχει αλλάξει αισθητικά σε σχέση με τον προκάτοχο του. Από μια στρογγυλεμένη γεμάτη καμπύλες σχεδίαση, έχει περάσει σε μια πιο έντονη και δυναμική εμφάνιση, η οποία συμπληρώνεται ιδανικά από τις μαζεμένες συνολικές διαστάσεις. Το σώμα του scooter χαρακτηρίζεται από τη GT φιλοσοφία αλλά είναι γεμάτο γωνίες, με τα ασημένια τμήματα που παρεμβάλλονται σε μούτρο, μπροστινά και πλευρικά καλύμματα να προσδίδουν μια ακόμα πινελιά κομψότητας διατηρώντας μια πιο premium αίσθηση. Η εμπρός μάσκα φέρνει στο νου έμβλημα transformers, με το κάτω μέρος του LED φωτιστικού να πλαισιώνεται από δύο μακρόστενες λωρίδες που φέρουν φώτα ημέρα DRL. 


Τo πίσω μέρος καταλήγει σε ένα LED φανάρι που λεπταίνει στην άκρη του, συμβάλλοντας με αυτό τον τρόπο στη δημιουργία της μυτερής ελαφρώς ανασηκωμένης ουράς. Οι καθρέπτες εκτός από όμορφα τοποθετημένοι είναι και λειτουργικότατοι, αφού τα προειδοποιητικά φλας που έχουν ενσωματωμένα, φέρουν ένα συνεχώς αναμμένο πορτοκαλί φώς που σας κάνει παντού και πάντα ορατούς στους άλλους χρήστες του δρόμου. Σπάνια έχουμε παράπονο σε θέματα ποιότητας από μοντέλα της Ιαπωνικής εταιρίας και το Forza συνεχίζει αυτή την άτυπη παράδοση. Έχει δοθεί προσοχή στην κάθε λεπτομέρεια με την προσεγμένη βαφή των επιμέρους τμημάτων και τα άψογα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί και παρέχουν σωστή συναρμογή.  

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

  • Λάμπης

    Η προστασία από τον αέρα στα πόδια είναι επαρκής ή σε δυσκολεύει; Σε σύγκριση με το j300 για παράδειγμα που είσαι αρκετά προστατευμένος.

     
  • Νικόλας

    Γιατί στη φωτογραφία με τον πίνακα οργάνων γράφει μ.ο. κατανάλωσης 6,1 λ. στα 100 χλμ. ?

     
    • Mototriti

      Απάντηση: To scooter είχε μόλις γεμισθεί με βενζίνη και μηδενιστεί (εξ ου και η γεμάτη ένδειξη βενζίνης αλλά και τα λίγα χιλιόμετρα στον μερικό χιλιομετρητή). Την στιγμή εκείνη, μιας και ο μετρητής μέσης κατανάλωσης μηδενίζει επίσης μαζί με τον μερικό χιλιομετρητή, είχαμε κάνει χιλιόμετρα με τέρμα γκάζι για λόγους δοκιμών και συνεπώς, ο μετρητής κατανάλωσης "έγραψε" περισσότερο από τον μέσο όρο. Όπως είναι φυσικό.