Στο δρόμο

    Το σημαντικότερο σημείο των αλλαγών αποτελεί το πρακτικό κομμάτι, εκεί δηλαδή που το Forza καταφέρνει να αποτυπώσει στο δρόμο όσα υπόσχεται στα χαρτιά. Το μοντέλο της Honda προσφέρει τόνους ευχρηστίας στον αναβάτη του και οι μεγάλοι αποθηκευτικοί χώροι θα τον συντροφεύσουν στην καθημερινή Οδύσσεια της πόλης. Χώρος για κράνος και για επιπλέον ψώνια ή πράγματα την ώρα που φορτίζεις κινητό στο ντουλαπάκι είναι μερικά από τα πλεονεκτήματα του scooter. Η εκκίνηση του «ηλεκτρικού» κινητήρα γίνεται keyless και η αθόρυβη λειτουργία  του, υποστηρίζεται από τους μηδενικούς κραδασμούς. Η μετάδοση είναι άμεση και οι επιταχύνσεις είτε από στάση είτε εν κινήσει, στέλνουν σχετικά εύκολά την βελόνα του ταχυμέτρου πάνω από τα 100 χλμ/ώρα, ο ρυθμός βαίνει μειούμενος πάνω από τα 125, με την τελική να ανέρχεται στα 150+ σύμφωνα με τις ενδείξεις του πίνακα οργάνων. 

    Το παρεχόμενο...γκάζι αντέχει και το βάρος του συνεπιβάτη χωρίς να βαρυγκωμά, με την δικάβαλη διαδικασία να μην αποτελεί τροχοπέδη ακόμα και αν πρόκειται να διανύσεις μεγάλες αποστάσεις. Οι μαζεμένες διαστάσεις ευνοούν στην κίνηση της πόλης, ενώ το κοντύτερο μεταξόνιο και το μειωμένο βάρος έχουν αυξήσει κατακόρυφα την ευκινησία του μοντέλου. Το 300άρι της Honda ξεγλιστράει από τις παγίδες της κυκλοφοριακής συμφόρησης σαν χέλι. Επιτόπιοι ελιγμοί και αναστροφές, χάρη και στο άμεσο και κοφτερό τιμόνι, γίνονται εν ριπή οφθαλμού. Οι αναρτήσεις έχουν σφιχτή λειτουργία χωρίς σε καμία περίπτωση να κουράζουν. Απλώς συνθέτουν ένα δεμένο και καλοστημένο σύνολο που θα ανταποκριθεί άψογα, όταν του αναθέσεις πιο γρήγορες αποστολές. Το αρχικό δάγκωμα των φρένων είναι ικανοποιητικό, ενώ όσο πιέζεις τις μανέτες αυξάνεται προοδευτικά και η δύναμη του συστήματος πέδησης, το οποίο δεν εμφανίζει σημάδια κόπωσης στην παρατεταμένη χρήση. Και όταν η κίνηση της πόλης αραιώσει ή όταν θελήσεις να κινηθείς εκτός των τειχών αυτής, τότε απλώνεις τα πόδια στην πάνω μεριά της πλατφόρμας, ρυθμίζεις την ηλεκτρική ζελατίνα στο ψηλότερο σημείο της, κάθεσαι αναπαυτικά στη σέλα και απολαμβάνεις την GT πλευρά του Forza. Η σταθερότητα στα πολλά και η αμεσότητα στις στροφές είναι παράγοντες που σε ωθούν για κοντινές και όχι μόνο εκδρομές. 

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    • Λάμπης

      Η προστασία από τον αέρα στα πόδια είναι επαρκής ή σε δυσκολεύει; Σε σύγκριση με το j300 για παράδειγμα που είσαι αρκετά προστατευμένος.

       
    • Νικόλας

      Γιατί στη φωτογραφία με τον πίνακα οργάνων γράφει μ.ο. κατανάλωσης 6,1 λ. στα 100 χλμ. ?

       
      • Mototriti

        Απάντηση: To scooter είχε μόλις γεμισθεί με βενζίνη και μηδενιστεί (εξ ου και η γεμάτη ένδειξη βενζίνης αλλά και τα λίγα χιλιόμετρα στον μερικό χιλιομετρητή). Την στιγμή εκείνη, μιας και ο μετρητής μέσης κατανάλωσης μηδενίζει επίσης μαζί με τον μερικό χιλιομετρητή, είχαμε κάνει χιλιόμετρα με τέρμα γκάζι για λόγους δοκιμών και συνεπώς, ο μετρητής κατανάλωσης "έγραψε" περισσότερο από τον μέσο όρο. Όπως είναι φυσικό.