Αν και στην όψη φαίνεται σκληρή, στην πράξη μεταφέρει ξεκούραστα τους επιβαίνοντας ακόμα και σε μακρινές διαδρομές.

Ο χώρος αποθήκευσης είναι αντάξιος του ονόματος Forza, αφού μπορεί να αποθηκεύσει δύο full face κράνη.

Keyless ή αλλιώς λειτουργία χωρίς κλειδί. Η εκκίνηση γίνεται μέσω του περιστρεφόμενου διακόπτη, ο οποίος φροντίζει και για το άνοιγμα της σέλας και της τάπας ρεζερβουάρ.

Ο πίνακας οργάνων θυμίζει τον αντίστοιχο των αυτοκινήτων. Μεγάλο στροφόμετρο και ταχύμετρο στρογγυλής διάταξης με μια ενδιάμεση ψηφιακή οθόνη να φροντίζει για τις υπόλοιπες πληροφορίες.

Aνεση – Εργονομία

Μπορεί το νέο μοντέλο να μίκρυνε από πλευράς διαστάσεων, αλλά δεν συμβαίνει το ίδιο με τους διαθέσιμους  χώρους. Αρχικά, ο χώρος για τα πόδια είναι αρκετός με τα γόνατα να έχουν απόσταση από το τιμόνι ακόμα και όταν τα πόδια βρίσκονται σε οριζόντια θέση. Φυσικά τα πράγματα είναι ακόμα πιο άνετα αν τοποθετηθούν σε απλωτή θέση πάνω στις κεκλιμένες πλατφόρμες. Το ύψος της σέλας αυξήθηκε φτάνοντας τα 780 χιλιοστά απόστασης από το έδαφος και τοποθετεί πιο ψηλά το σώμα του αναβάτη χαρίζοντας μεγαλύτερη ορατότητα. Αν και εκ πρώτης όψεως, ή μάλλον αφής, δεν φαίνεται και τόσο άνετη, η πράξη λέει άλλα, αφού θα φιλοξενήσει και τους δύο αναβάτες για ώρα χαρίζοντας ξεκούραστα χιλιόμετρα, φέρνοντας τους μάλιστα και κοντά καθώς δεν φέρει διαφορετικά επίπεδα διάρθρωσης. 

Όσον αφορά τον αποθηκευτικό χώρο κάτω από αυτή, είναι υπέρ του δέοντος επαρκής, αφού μπορεί να φιλοξενήσει δύο full face κράνη, ενώ προσφέρει και δυνατότητα διαχωρισμού σε διαμερίσματα αν ο αναβάτης το επιθυμεί. Αυτό που δεν διαθέτει είναι κάποιο λαμπάκι φωτισμού κατά το άνοιγμα, έτσι η διαδικασία ανεύρεσης των πραγμάτων στο σκοτάδι μοιάζει με ανακάτεμα κληρωτίδας. Για επιπλέον αποθήκευση ο ανταγωνισμός προσφέρει συνήθως δύο ντουλαπάκια στην ποδιάς. Το Forza διαθέτει μόνο ένα στα αριστερά,  το οποίο επιστρατεύει το μεγάλο βάθος του, χωράει μέχρι και ένα μπουκάλι νερό, και την δυνατότητα του να κλειδώνει προσφέροντας μεγαλύτερη ασφάλεια. Διαθέτει και πρίζα φόρτισης 12V, αλλά δεν υπάρχει πουθενά θύρα σύνδεσης USB;! 

Ένα σπάνιο feature για τη συγκεκριμένη κατηγορία είναι ο ηλεκτρικός ανεμοθώρακας, ο οποίος ελέγχεται μέσω ενός διακόπτη στην αριστερή χειρολαβή και έχει δυνατότητα ρύθμισης 140 χιλιοστών από το ελάχιστο έως το άνω μέγιστο σημείο της. Η εκκίνηση γίνεται χωρίς κλειδί, ελέω keyless λειτουργίας, μέσω ενός περιστροφικού διακόπτη, ο οποίος είναι παράλληλα υπεύθυνος για το άνοιγμα της σέλας και της τάπας του ρεζερβουάρ. Ο πίνακας οργάνων έχει αυτοκινητιστική διάταξη αφού οι μεγάλες στρογγυλής διάταξης αναλογικές ενδείξεις για το ταχύμετρο και το στροφόμετρο, πλαισιώνονται από  μια κεντρική ψηφιακή οθόνη πολλαπλών πληροφοριών.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

  • Λάμπης

    Η προστασία από τον αέρα στα πόδια είναι επαρκής ή σε δυσκολεύει; Σε σύγκριση με το j300 για παράδειγμα που είσαι αρκετά προστατευμένος.

     
  • Νικόλας

    Γιατί στη φωτογραφία με τον πίνακα οργάνων γράφει μ.ο. κατανάλωσης 6,1 λ. στα 100 χλμ. ?

     
    • Mototriti

      Απάντηση: To scooter είχε μόλις γεμισθεί με βενζίνη και μηδενιστεί (εξ ου και η γεμάτη ένδειξη βενζίνης αλλά και τα λίγα χιλιόμετρα στον μερικό χιλιομετρητή). Την στιγμή εκείνη, μιας και ο μετρητής μέσης κατανάλωσης μηδενίζει επίσης μαζί με τον μερικό χιλιομετρητή, είχαμε κάνει χιλιόμετρα με τέρμα γκάζι για λόγους δοκιμών και συνεπώς, ο μετρητής κατανάλωσης "έγραψε" περισσότερο από τον μέσο όρο. Όπως είναι φυσικό.