Piaggio: Ετοιμάζει σύστημα ανακλαστήρων ραντάρ

Piaggio: Ετοιμάζει σύστημα ανακλαστήρων ραντάρ

Piaggio: Ετοιμάζει σύστημα ανακλαστήρων ραντάρ

  • Piaggio: Ετοιμάζει σύστημα ανακλαστήρων ραντάρ
  • Piaggio: Ετοιμάζει σύστημα ανακλαστήρων ραντάρ
  • Piaggio: Ετοιμάζει σύστημα ανακλαστήρων ραντάρ

Piaggio: Ετοιμάζει σύστημα ανακλαστήρων ραντάρ

Πατέντες που έχει καταθέσει η Piaggio δείχνουν ότι ετοιμάζει ένα σύστημα που θα κάνει πιο ορατή τη μοτοσυκλέτα στα συστήματα ανίχνευσης τυφλών των αυτοκινήτων.

Τα συστήματα ανίχνευσης τυφλών σημείων τα συναντάμε συχνά στα αυτοκίνητα και συμβάλουν στην αποφυγή ατυχημάτων, όμως έχουν δυσκολία στο να ανιχνεύουν μοτοσυκλέτες. Αυτό συμβαίνει γιατί συχνά δεν μπορούν να αναγνωρίσουν εγκαίρως οχήματα με μικρές διαστάσεις, καθώς ο στόχος των ραντάρ είναι μικρότερος και γιατί τα δίκυκλα κινούνται ανάμεσα στις λωρίδες ή αλλάζουν εύκολα θέση μέσα στην ίδια λωρίδα. Η Piaggio όμως έχει καταθέσει πατέντες σε Ιταλία και Η.Π.Α για μια τεχνολογία που μπορεί να δώσει λύση στο πρόβλημα.

Το σύστημα ανακλαστήρων ραντάρ όπως ονομάζεται θα αποτελείται από συσκευές που μπορούν να τοποθετηθούν εμπρός, πίσω ή και στα πλαϊνά της μοτοσυκλέτας και στόχος τους είναι να κάνουν πιο ορατό το δίκυκλο στα συστήματα ανίχνευσης τυφλών σημείων και τα ραντάρ των αυτοκινήτων. Ένα τέτοιο σύστημα θα μπορεί να τοποθετηθεί από το εργοστάσιο κατά τη διαδικασία παραγωγής ή να μπει ως after market σε παλαιότερα μοντέλα.

Η Piaggio πηγαίνει την ιδέα ένα βήμα παραπέρα καθώς το συγκεκριμένο σύστημα δεν θα “ενημερώνει” απλά για την παρουσία του scooter, αλλά θα δίνει πληροφορίες για την κατεύθυνσή του και την κλίση του. Το σύστημα ανακλαστήρων ραντάρ σύμφωνα με τα έγγραφα που κατατέθηκαν, θα μπορεί να ενσωματωθεί σε κάποιο σύστημα ραντάρ της Piaggio, οπότε δεν αποκλείεται να δούμε adaptive cruise control, σύστημα ανίχνευσης τυφλών σημείων και άλλες τεχνολογίες με στόχο την ασφάλεια του αναβάτη. Αυτά μάλιστα μπορούν να χρησιμοποιούν κοινή καλωδίωση και αισθητήρες, ώστε να αποτελούν μια ολοκληρωμένη και πιο απλή μονάδα. Μπορεί οι φωτογραφίες να απεικονίζουν ένα Beverly, αλλά θεωρούμε πολύ πιθανό ένα τέτοιο σύστημα να υιοθετηθεί και από άλλα μοντέλα Vespa, Aprilia και Moto Guzzi του Piaggio Group.

 

Έχει τύχει να βρεθείτε στο τυφλό σημείο αυτοκινήτου και αυτό να έρθει κατά πάνω σας; Πώς αντιδράσατε;