Vespa GTS Super

Vespa GTS

Vespa GTS Touring

Vespa GTS SuperSport

Vespa GTS SuperTech

Νέα Vespa GTS

Η πιο ισχυρή Vespa που κατασκευάστηκε ποτέ είναι γεγονός, αλλά δεν σταματά εκεί καθώς έχει νέα οθόνη, στιλιστικές αλλαγές και κουβαλά την τελευταία λέξη της τεχνολογίας.

Το χαρακτηριστικό στυλ της Vespa διατηρείται και εξελίσσεται μέσα από τη νέα GTS, η οποία διαθέτει επανασχεδιασμένο εμπρός μέρος με τη γνωστή «γραβάτα» να αποκτά γρίλιες. Στο πίσω μέρος τα πλαϊνά πάνελ έχουν επανασχεδιαστεί, ενώ στην έκδοση των 300 κυβικών έχουμε νέα καπάκια κινητήρα και κάλυμμα του τελικού της εξάτμισης. Τόσο τα εμπρός όσο και τα πίσω φωτιστικά σώματα είναι τεχνολογίας LED για αυξημένη αποτελεσματικότητα και ενεργητική ασφάλεια.

Η εργονομία του scooter έχει βελτιωθεί, ενώ η σέλα με το νέο αφρώδες εγγυάται την άνεση του αναβάτη και του συνεπιβάτη ακόμα και σε τουριστική χρήση, που πάντα υπήρχε στο DNA της GTS. Ο χώρος από κάτω της μπορεί να φιλοξενήσει 2 jet κράνη και μερικά ακόμη αντικείμενα, ενώ η πρακτικότητά της ενισχύεται από το ντουλαπάκι στην ποδιά που φιλοξενεί και μια πρακτική θύρα USB. Το σύστημα VESPA MIA επιτρέπει στον αναβάτη να συνθέσει μέσω Bluetooth το κινητό του τηλέφωνο και να διαχειρίζεται κλήσεις και μηνύματα, με τις πληροφορίες να εμφανίζονται στη νέα TFT οθόνη.

Η νέα Vespa GTS θα είναι διαθέσιμη με δυο επιλογές κινητήρων. Ο υδρόψυκτος των 300 κυβικών αποδίδει 23,8 ίππους στις 8.250 σ.α.λ, δηλαδή 12% περισσότερο από το απερχόμενο μοντέλο και 2,65 κιλά ροπής στις 5250 σ.α.λ., που μεταφράζεται σε αύξηση κατά 18%. Το εντυπωσιακό είναι ότι τα νούμερα αυτά συνοδεύονται από μείωση της κατανάλωσης με τη Vespa να υποστηρίζει ότι με τον συγκεκριμένο κινητήρα, η GTS μπορεί να διανύσει 31 χιλιόμετρα με ένα λίτρο καυσίμου. Τα νούμερα αυτά έχουν επιτευχθεί μέσα από τη βελτιστοποίηση της θερμοδυναμικής απόδοσης και τη μείωση των εσωτερικών τριβών. Η άλλη επιλογή όσον αφορά στον κινητήρα είναι ο επίσης υδρόψυκτος i-get των 125 κυβικών με τις τέσσερις βαλβίδες, που αποδίδει 12,2 ίππους στις 8.250 σ.α.λ. και 1,13 κιλά ροπής στις. 6.750 σ.α.λ. Ο συγκεκριμένος κινητήρας εφοδιάζεται και με σύστημα start – stop.

Η νέα GTS είναι εφοδιασμένη με τροχούς 12 ιντσών, δισκόφρενα εμπρός και πίσω, ενώ στον στάνταρ εξοπλισμό ανήκει όχι μόνο το ABS, αλλά και το σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης που Piaggio ονομάζει ASR. Θα είναι διαθέσιμες σε πέντε συνολικά εκδόσεις που διαφοροποιούνται ως προς τον εξοπλισμό και τα χρώματα.