Το Piaggio Medley θα μπορούσε να έρχεται στα 125 και 200 κυβικά, στο μεσοπρόθεσμο μέλλον.

Το Piaggio Medley θα μπορούσε να έρχεται στα 125 και 200 κυβικά, στο μεσοπρόθεσμο μέλλον.

Piaggio Medley: Πιθανή νέα έκδοση στα 200 κυβικά

Πριν λίγες ημέρες, βρεθήκαμε στην πρώτη παρουσίαση των νέων Aprilia SR GT 125 και 200, των νέων «urban adventure» της Aprilia με κινητήρες μικρού κυβισμού, που απευθύνονται σε ένα πολύ ευρύ κοινό.

Φυσικά, η Aprilia είναι μέλος του Piaggio Group και οι εξελίξεις σε τεχνικό επίπεδο, που συναντάμε σε μια μάρκα του ομίλου, σίγουρα επηρεάζουν και τις άλλες… Στην προκειμένη περίπτωση, μιλάμε για τον νέο κινητήρα των 200 κυβικών εκατοστών, που έκανε την εμφάνιση του στο SR GT 200, όμως δεν αποκλείεται να εξοπλίσει και άλλα μοντέλα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

 

Συγκρατημένη επιβεβαίωση από τους ανθρώπους του Group

Κατά την παρουσίαση του SR GT, αναπόφευκτα έπεσε στο τραπέζι η ερώτηση για την πιθανότητα χρήσης του νέου κινητήρα των 200 κυβικών και σε άλλα μοντέλα, ειδικότερα στο Medley. Οι άνθρωποι της Aprilia μας απάντησαν, όχι ευθέως, αλλά πλαγίως ότι η χρήση του νέου μοτέρ σε περισσότερα μοντέλα «είναι πιθανή», αφήνοντας περιθώρια για κάποια σενάρια. Φυσικά, το πιθανότερο κατά την γνώμη μας, είναι το Medley 200 ή/και το Liberty 200, με το νέο μοτέρ να αντικαθιστά αυτό των 150 κυβικών.
 

Στους 17,7 ίππους ισχύος ο νέος κινητήρας

Ο νέος κινητήρας του Group έχει κυβισμό 174 κ.εκ. και η ισχύς του ανέρχεται στους 17,7 ίππους, μια υπολογίσιμη αύξηση σε σχέση με τους 16,5 ίππους του μοτέρ των 150 κυβικών. Παράλληλα και η ροπή σημειώνει αύξηση 1,7 kgm ροπής, από το 1,5 kgm του μοτέρ των 150 κ.εκ.. Ο νέος κινητήρας έχει κύλινδρο αλουμινίου με επίστρωση Nikasil, ενώ η μετάδοση CVT του έχει μεγαλύτερο συμπλέκτη και έχει υποστεί επανασχεδίαση, για να ταιριάξει με τις απαιτήσεις του νέου μοτέρ. 
 

Προσφιλής τακτική το «upsizing» τα τελευταία χρόνια

Η αύξηση του κυβισμού των μοτοσυκλετών και των scooters, που παρατηρούμε τα τελευταία χρόνια, είναι μια προσφιλής τακτική των εταιρειών που, μεταξύ άλλων, εξασφαλίζει την συμμόρφωση με τις αυστηρές προδιαγραφές ρύπων, χωρίς την θυσία της ισχύος. Ήδη, εταιρείες όπως η KYMCO έχουν πραγματοποιήσει αναβάθμιση μοντέλων των 150 κυβικών, στα 200 και η κίνηση από την Piaggio είναι αναμενόμενη. Μείνετε συντονισμένοι, για νεότερα…